-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Ford kjøper sine egne F-Max
Ford tar styringen på egen logistikk med spesialbygde F-Max lastebiler fra Ford Otosan. Det er fortsatt usikkert om F-Max kommer til Norge.
Det var egentlig på tide:
Mellom fabrikken i Köln og utskipningshavnen i Vlissingen kjører en stor flåte av Fords egeneide lastebiler i fast rute. De 50 lastebilene de har der gjør mer enn en million kilometer hvert år.
Og først nå kommer transporten til å gå med biler med en blå oval i fronten.
Nå har Ford Transport Operation mottatt de første 35 spesialbygde F-Max bilene med semi. 15 til skal på plass før flåten er komplett.

De leveres av en nær slektning, F-Trucks Germany, som importerer bilene fra en annen nær slektning, Ford Otosan, et joint venture i Tyrkia der Ford også produserer Volkswagen Transporter.
Rar verden.
Rart, også, at de ikke har hentet bilen fra tjukke slekta tidligere, men det kommer kanskje av spesifikasjonene som tyrkerne ikke har kunnet møte før nå.
Bilene brukes til biltransport og disse 50 er merkbart spesialbygd. Traileren har for eksempel en indre høyde på tre meter, svingskiven er løftbar og er 940 mm høy – den er utviklet av Otosan spesielt for denne bestillingen. Hjulutrustningen er også utenfor katalogen.
Nå er det Explorer EV og Capri EV som skal ut i verden, med disse bilene som første ledd i logistikk-kjeden.
F-Max eksporteres over store deler av veden – og ble introdusert i Danmark for to år siden.
Sist vi spurte Per Gunnar Berg, Ford-sjefen, om når vi kan vente bilen til Norge, fikk vi det vanlige svaret.
Noe i retning av at det skal vi ikke se bort fra.
