-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Bilteknisk konsulent
Gjensidige forsikring ASA
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Avdelingsleder
Fremtind Forsikring AS:
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
-
Personbilmekaniker
Bertel O. Steen Lørenskog, avd. Hvam
-
Bilpleier
Toyota Hønefoss AS
-
Biloppretter Autolakk AS
MPS Bilskade AS
-
Teknisk Support - Kursinstruktør
Robert Bosch AS
Erstatning til MAN?
Etter en dom i London kan det se ut som om Daimlerchrysler må betale lastebilkonkurrenten MAN mer enn 300 millioner pund. Det hele stammer fra en påstått ERF-svindel.

Den engelske lastebilprodusenten ERF ble i sin tid kjøpt opp av kanadiske Western Star, som i sin tur fusjonerte med Freightliner, som så ble en del av Daimlerchrysler. MAN kjøpte ERF fra Western Star for ca 100 millioner pund i 2000. Etterpå viste deg seg at det var et stort, svart hull i ERFs balanse – på omtrent 100 millioner pund. Kjøpet ble basert på forfalskede informasjoner, sier MAN etterpå og gikk til sak mot Daimlerchrysler.
DC sier på sin side at de ble skrudd av ERF, som allerede på den tiden Western Star kjøpte selskapet hadde en bokføring som var bedragersk hele veien, og at revisorfirmaet Ernst & Young ikke hadde gjort jobben sin.
En dom i London slo fast at, ja visst, MAN var lurt trill rundt og at, nei, Daimlerchrysler (aka Western Star) ikke kan skylde på E&Y – selv om revisoren har gjort en jobb under pari.
Det er åpenbart en mengde prinsipielle avgjørelser som gjør denne dommen interessant for andre enn lastebilbransjen. Men for oss får det holde at MAN er meget tilfreds med dommen og at Daimlerchrysler akter å anke. Man møtes i retten før året er omme for å diskutere appellens form.