-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
MAN-allianse: Transatlantisk
Lenge har man snakket om hvem MAN skulle gå i kompaniskap med eller blitt kjøpt opp av. Scania var lenge en het partner - på ryktebørsen i hvert fall. Men nå er det knyttet tette bånd med Navistar.

Den amerikanske Navistar har tradisjoner og er en ledende kraft i amerikansk trucking industri. Kanskje ikke med de største produksjonstallene, men for eksempel ser det ut som om de skal sette ny rekord i inntjening i fjerde kvartal i år.
Der har kanskje MAN noe å lære, men det er ikke dette området felleskommunikeet sier noe om.
De to lastebilprodusentene skal begynne en felles utvikling av komponenter og dieselmotorer, og på sikt skal produksjon av slike til begge partnerne finne sted hos bare en av dem. Videre skal man sørge for en sammenslutning av innkjøpsfunksjonene slik at det kjøpes inn felles.
Dette vil medføre betraktelige synergigevinster, volumfordeler og økt fleksibilitet, sier MANs konsernsjef Håkan Samuelsson i en begeistret kommentar.
For ordens skyld: Navistar er i dag en del av International Truck and Engine Corporation som solgte sine første biler i Norge i midten av 20-årene, mens de første MAN kom tidlig på 20-tallet. Så det er tradisjonsrike selskaper vi snakker om.
Men noen felles markedsføring er det ikke snakk om. Så MAN skal fortsatt være så å si ukjent i USA og Navistar kun for spesielt interesserte her hjemme.