-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
MAN-allianse: Transatlantisk
Lenge har man snakket om hvem MAN skulle gå i kompaniskap med eller blitt kjøpt opp av. Scania var lenge en het partner - på ryktebørsen i hvert fall. Men nå er det knyttet tette bånd med Navistar.

Den amerikanske Navistar har tradisjoner og er en ledende kraft i amerikansk trucking industri. Kanskje ikke med de største produksjonstallene, men for eksempel ser det ut som om de skal sette ny rekord i inntjening i fjerde kvartal i år.
Der har kanskje MAN noe å lære, men det er ikke dette området felleskommunikeet sier noe om.
De to lastebilprodusentene skal begynne en felles utvikling av komponenter og dieselmotorer, og på sikt skal produksjon av slike til begge partnerne finne sted hos bare en av dem. Videre skal man sørge for en sammenslutning av innkjøpsfunksjonene slik at det kjøpes inn felles.
Dette vil medføre betraktelige synergigevinster, volumfordeler og økt fleksibilitet, sier MANs konsernsjef Håkan Samuelsson i en begeistret kommentar.
For ordens skyld: Navistar er i dag en del av International Truck and Engine Corporation som solgte sine første biler i Norge i midten av 20-årene, mens de første MAN kom tidlig på 20-tallet. Så det er tradisjonsrike selskaper vi snakker om.
Men noen felles markedsføring er det ikke snakk om. Så MAN skal fortsatt være så å si ukjent i USA og Navistar kun for spesielt interesserte her hjemme.