-
Bruktbilselger
Møller Bil AS
-
Servicetekniker med salgsteft
Flex1one AS
-
Driftsansvarlig
Atracco Agder
-
Selger
Renault Trucks
-
Bilkontrollør
NAF Senter Sandvika
-
Direktør
Bilimportørenes Landsforening
-
Biltester
NAF Senter Mosjøen
-
Bilkontrollør
NAF Senter Levanger
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Senterleder
NAF Senter Kongsberg
-
Kundemottaker
NAF Senter Oslo
-
Kundemottaker
NAF Senter Hamar
-
Dekkmontør/Hjulutruster
DekkCenteret Oslo AS
-
Bilselger brukt/pre-owned
Formula Automobile Norge AS
-
Delemedarbeider
Nellemann Machinery AS
-
Servicemarkedssjef
Nellemann Machinery AS
-
Tekniker Bentley
XPND Automotive AS
-
Mekaniker
NAF Senter Molde
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Trondheim
-
Bilselger
Berg Auto AS
-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Spanske varebiler
GM og PSA skal fortsatt bygge felles varebiler i Spania.

PSA Peugeot Citroën (PSA) og General Motors (GM) offentliggjør i dag, at de som en del av deres eksisterende samarbeidsavtale, vil bygge sin neste generasjon små varebiler på PSA-fabrikken i byen Vigo som ligger i det nord-vestre hjørnet av Spania.
Fabrikken ble etablert allerede i 1958 som et svar på tollbarrierene som beskyttet spanske produsenter mot utenlandske bilprodusenter.
Ifølge Wikipedia er anlegget PSAs største fabrikk utenfor Frankrike, og den største arbeidsgiver i distriktet med rundt 10.000 medarbeidere.
Bilene vil erstatte Citroën Berlingo, Peugeot Partner og Opel Combo. De vil bli utviklet på PSAs siste arkitektur for lette nyttekjøretøy. De første bilene vil være på markedet i 2018.
Alliansen mellom PSA og GM er basert på gjensidighet. Bilene fra begge produsentene vil være forskjellige og fremheve de ulike merkenes design og verdier.
Dette er det tredje av tre samarbeidsprosjekter, og en del av en avtale som ble signert av begge parter i desember 2013.
De andre prosjektene inkluderer produksjon av en B-MPV (Flerbruksbil i B-segmentet) på Opels fabrikk i Zaragoza, Spania og en C-CUV (Crossover i C-segmentet) som skal produseres på PSA-fabrikken i Sochaux i Frankrike.