-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Lover mer sporty Caddy
Volkswagen fortsetter å gi små drypp av nyheter omkring femte generasjon Caddy, for å bygge opp spenningen frem mot verdenspremieren 20. februar.
Først og fremst gjøres det helt klart at her snakker vi ikke om noen ansiktsløftning eller lettere oppgradering:
«Femte generasjon Caddy blir en komplett ny bil. Ingen skrue er urørt», fastslår Volkswagen Nutzfahrzeuge i en fersk pressemelding.
Caddy har i flere år vært Norges mest solgte varebilmodell, og i 2018 ble den kun slått av storebror Transporter. Om vi ser på varebilmodeller og personbilmodeller samlet, er Caddy faktisk den niende mest solgte bilen i Norge i fjor.
Modellen regnes av mange som selve målestokken i sitt segment, så det er knyttet høye forventninger til det nye produktet.
Vi har tidligere vist spionbilder fra vintertesting av den nye modellen i Nord-Sverige, og rett før jul slapp Volkswagen en konseptskisse.
Nå har det dukket opp flere spionbilder av en mer "avkledd" bil. De nyeste offiselle skissene som er sluppet viser en tydelig ny designprofil, og i fronten er det lett å se slektskapet til flere av Volkswagens personbilmodeller.
I mange andre markeder er Caddy også en populær personbil, særlig blant barnefamilier, men norsk avgiftsregime gjør ikke modellen like attraktiv som personbil her til lands.
Det er foreløpig ikke sluppet så mange tekniske detaljer for den nye Caddy-generasjonen.
Drivlinjer, for eksempel, er ikke nevnt med et ord. Det vil være overraskende om vi ikke får se innslag av elektrisitet. Fra før er det kjent at en elektrisk Caddy er på gang, dog noe forsinket, gjennom samarbeid med ombyggeren ABTe. Den norske importøren opplyser til YrkesBil at de håper på Norges-introduksjon for ABT e-Caddy og ABT e-Transporter T6.1 i andre kvartal i år.
Noe som er klart, er at modellen fortsatt skal tilbys i to lengder. Akselavstanden på den korte versjonen er lenger enn på utgående generasjon, bilen er dessuten bredere og standardhjulene er større. Alt i alt skal dette gi bilen en mer sporty fremtoning.
Samtidig som at «alt er forandret» understrekes at lastekapasiteten og fleksibiliteten fortsatt er god.
Naturligvis er utvalget av førerassistentsystemer større enn noen gang, og Caddy skal være tilkoblet hele tiden.
«Det betyr at bilen blir en egen internett-enhet på hjul med sanntidsinformasjon», skriver Volkswagen.
Verdenspremieren for nye Caddy finner sted i Düsseldorf 20. februar.