-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Ny Volkswagen Caddy på gang
Trolig er det snakk om en ny generasjon av Norges nest mest solgte varebil.
Her ser du de første spionbildene av det som angivelig skal være neste generasjon Volkswagen Caddy.
Akkurat hva som skal til for at det er snakk om et generasjonsskifte, og ikke bare en ansiktsløftning eller en stor oppgradering, kan sikkert diskuteres i det evinnelige.
Vi må uansett tilbake til 2015 for å finne de siste endringene av betydning på Volkswagens minste varebil. Versjonen som ble lansert den gang ble omtalt som «fjerde generasjon Caddy». Dermed er det rimelig å anta at det er noen større ting på gang nå.
Som alltid er det ikke enkelt å avdekke på overkamuflerte prototyper nøyaktig hva endringene består i, men våre kilder antyder at det er snakk om en komplett ny design – og de hevder bilen skal lanseres neste år som en 2021-modell.
Endringene skal innebære ny front og nytt bakparti, ny form på siderutene og nye proporsjoner. Av det vi kan tyde ut av bildene ligner hovedlyktene og grillen på noe vi har sett på det som angivelig er spionbilder av Transporter T7 tidligere i år.
Vi har ingen informasjon om drivlinjer eller andre tekniske detaljer.
At det blir en elektrisk versjon må vi imidlertid ta for gitt, men de to kjøretøyene som er fotografert i Nord-Sverige har begge synlige eksosrør, som det - i alle fall tilsynelatende - kommer eksos ut av.
Dermed tyder det på at Volkswagen ikke har tenkt å droppe dieselmotoren helt ennå.
Per 17. november var det registrert 3.691 nye Volkswagen Caddy i Norge, ifølge Opplysningsrådet for Veitrafikken. Det gjør modellen til Norges nest mest solgte varebil, kun slått av storesøster Transporter som er registrert i 4.172 eksemplarer i samme periode.