-
Bilmekaniker
NAF Senter Arendal
-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Fransk lasteskip
Prototypen som skjuler seg i denne forkledningen skal i løpet av et års tid bli til tre nye modeller.

Med ny Renault Trafic (alias Opel Vivaro og Nissan Primastar) nylig ankommet og ny Transporter like rundt hjørnet, må selvsagt PSA-gruppen også fornye sine varebiler.
Les også: Tøft prispress for Vivaro
For Citroën i Norge har varebilene i mange år vært en meget viktig del av totalsalget. I fjor utgjorde de 39 % av totalen, i 2013 hele 49 %.
Tre i ett
Modellen på bildene er en godt kamuflert Citroën Jumpy som trolig skal på markedet i løpet av 2016. Den vil også bli tilbudt som Peugeot Expert og med stor sannsynlighet som Toyota Pro-Ace.
For å holde tritt med konkurrentene blir den nye modellen mer praktisk, mer økonomisk, sikrere og mer teknologisk avansert enn bilene den erstatter.
Selv om bilen er meget godt kamuflert, kan vi avsløre enkelte detaljer. Legg for eksempel merke til at fronten er veldig forskjellig fra den forgjengeren er utrustet med.
Fronten blir mye høyere, i tråd med hva vi har sett på nyere modeller fra Ford og Renault. Men det er ikke bare støtfanger og grill som er høyere plassert, sitteposisjonen er også hevet med noen centimetere.
Tubik-inspirert
Nye lykter er på plass rund baut, inkludert LED kjørelys. Sammen med den nye grillen henleder det tankene til Tubik – konseptbilen vi møtte i Frankfurt høsten 2011.
Selvsagt er mye av de ekstreme sidene ved konseptbilen tonet ned, men til tross for kamuflasjen aner vi noen Tubik-elementer der.
Det har vært spekulert i at neste generasjon Jumpy skal komme i en flerbruksutgave, ala Transport Caravelle, men dette er foreløpig ikke bekreftet.
Allerede i 2013 fortalte den tyske Toyota-sjefen at en helt ny ProAce skulle utvikles i samarbeid med PSA Peugeot Citroën, så det er sannsynlig at Toyota har hatt mer påvirkning på denne enn på den eksisterende ProAce hvor de stort sett har påvirket kosmetiske detaljer.
Pålitelige kilder sier bilen skal bygges av PSA i Sevelnord i Frankrike og at produksjonen starter mot slutten av 2015.