-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Guinness World Records
Iveco eDaily satte verdensrekord
3,5-tonns versjonen av Iveco eDaily presterte å taue et tungt nok lass til å havne i Guinness’ rekordbok.
Den ferske rekorden gjelder for «tyngste vekt tauet av en elektrisk kassebil», og det spørs vel om det er så mange andre som har prøvd seg i denne nisjen tidligere.

Varebilen har som en av sine styrker maks tilhengervekt på 3,5 tonn og solid, lastebilbasert chassis, og nå har kassebilen fått en plass i historiebøkene med en offisiell Guinness-rekord.
Det elektriske kjøretøyet tauet hele 153,58 tonn og har med det fått global anerkjennelse for de gode egenskapene. Prestasjonen overgår faktisk rekorder som har blitt satt av firehjulsdrevne elbiler, noe som er et imponerende resultat for den bakhjulsdrevne eDailys 140 kW med 400 Nm dreiemoment.
Under rekordforsøket ble eDaily festet til den enorme lastebilen Iveco X-Way Strator. Denne er spesialkonstruert for å kunne flytte last på opptil 150 tonn.
Lastebilens tilhenger var lastet med en stor anleggsmaskin som veier mer enn 50 tonn, og med syv tonn som ekstra ballast. Deretter ble en fullastet Iveco X-Way 8x4 lastebil festet til tilhengeren på Strator, og en flyplassbrannbil utgjorde den siste delen av det 153 tonn tunge vogntoget.
Da eDaily begynte å kjøre, hadde den ikke noe problem med å fullføre kravet på 30,5 meter langs rullebanen, og den krysset mållinjen foran de offisielle representantene fra Guinness World Records™.
Den elektriske kassebilens «hi-power»-modus, som alle eDaily-modeller er utstyrt med som standard, ble brukt for å gi den ekstra kraft mens den tauet. Storbritannias sterkeste mann, Adam Bishop, kjørte eDaily og slo verdensrekorden.
– Iveco eDaily har skrevet historie med denne imponerende rekorden, som også er et ytterligere bevis på styrken, holdbarheten og de unike egenskapene. Vi er stolte over dette resultatet, siden det viser eDailys evne til å flytte grensene, utkonkurrere tradisjonelle elektriske kjøretøy og la kunder gå over til elektriske kjøretøy uten å gå på akkord med noe, sier Anders Velta, Country Sales Manager Iveco Norge AS
