-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Michelin på offensiven
Det er ikke bare dekkverkstedene som er viktige for Michelin. I følge konsernet er brukerne den målgruppe de nå skal konsentrere seg om.

Salgssjef Johnny Nilsen har som målsetting at også sluttbrukere skal ha personlig besøk og oppfølging av representanter fra Michelin. Mandatet er av internasjonalt format og har allerede lenge vært satt ut i et konstruktivt oppfølgingssystem i Europa.
Det er en meget ambisiøs oppgave som Nilsen og hans fem regionssjefer, fordelt på like mange regioner, skal utføre i Norge. Selve konseptet er like enkelt som det er genialt. Med tillatelse fra den lokale Michelin-forhandler vil det i nær fremtid bli mange av Michelins store og mellomstore dekk-kunder på lastebilsiden som får personlige besøk.
I følge Nilsen kan slike besøk gjerne utføres der lastebilen står parkert på en bensinstasjon, rasteplass eller utenfor hjemmet til sjåføren. Det helt essensielle er at sjåføren, eller transportselskapet er enige i at en undersøkelse av dekkenes tilstand blir utført. Nilsens lille tropp vil da i samarbeid med sjåfør eller andre vurdere dekkene og gi råd om alt som både kan påvirke dekkøkonomi, samt gi et bedre veigrep på forskjellige kjøreunderlag.
Det hører med at Michelin i meget lang tid har gitt sine ansatte omfattende undervisning i alle de gjøremål som kommer inn under rammen av konsernets og brukernes interesse. I følge Nilsen er Michelin-skolen av et slikt format og standard at ingen av konkurrentene er i nærheten.
Hjul og dekk er hovedtema i MotorBransjens marsnummer, som utkommer den 16.