-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Retardervennlig tungbildekk
Bridgestone har nå kommet med et nytt dekk for drivaksel på tungbiler, et dekk som skal overvinne problemene med redusert levetid på tyngre godstransport med retarder.

Alle dekkprodusenter erkjenner at mye «hel-og-tå»-slitasje kan forekomme når flere metoder enn vanlig pedalbremsing benyttes for å sette ned farten. Derfor kan levetiden på selv de mest optimale dekk for tungtransport påvirkes av retarder.
For å imøtegå denne utfordringen har Bridgestones ingeniører utviklet det nye dekket M730, som reduserer uregelmessig slitasje som følge av retarderbruk. Dekket skal altså ha jevnere slitasje under hele levetiden.
Forbedringen er oppnådd ved et retningsbestemt mønster med mønsterblokker som har asymmetrisk vinklede seiper. I tillegg har mønsteret høyere og stivere gummi i dekkskuldrene, området som er mest utsatt når retarder brukes. Dybdene på de fire hovedrillene har blitt optimalisert, noe som gir en jevnere slitasje. Bortsett fra dette er dekket ganske likt Bridgestones eksisterende flaggskip innen tungbildekk, M729.
Dekket er spesialdesignet for større lastebiler som kjører på europeiske veier, og produseres på Bridgestones fabrikk i Bilbao, Spania. Dekket kommer i dimensjonene 295/80R22.5, 315/80R22.5 og 315/70R22.5.