-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Retardervennlig tungbildekk
Bridgestone har nå kommet med et nytt dekk for drivaksel på tungbiler, et dekk som skal overvinne problemene med redusert levetid på tyngre godstransport med retarder.

Alle dekkprodusenter erkjenner at mye «hel-og-tå»-slitasje kan forekomme når flere metoder enn vanlig pedalbremsing benyttes for å sette ned farten. Derfor kan levetiden på selv de mest optimale dekk for tungtransport påvirkes av retarder.
For å imøtegå denne utfordringen har Bridgestones ingeniører utviklet det nye dekket M730, som reduserer uregelmessig slitasje som følge av retarderbruk. Dekket skal altså ha jevnere slitasje under hele levetiden.
Forbedringen er oppnådd ved et retningsbestemt mønster med mønsterblokker som har asymmetrisk vinklede seiper. I tillegg har mønsteret høyere og stivere gummi i dekkskuldrene, området som er mest utsatt når retarder brukes. Dybdene på de fire hovedrillene har blitt optimalisert, noe som gir en jevnere slitasje. Bortsett fra dette er dekket ganske likt Bridgestones eksisterende flaggskip innen tungbildekk, M729.
Dekket er spesialdesignet for større lastebiler som kjører på europeiske veier, og produseres på Bridgestones fabrikk i Bilbao, Spania. Dekket kommer i dimensjonene 295/80R22.5, 315/80R22.5 og 315/70R22.5.