-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Bilia X:
Plassjef, XPENG Lørenskog
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
1000 ekstra Hiace
Det blir mulig å kjøpe klassikeren fra Toyota også i 2012.
I sommer har Toyota Norge fått den ene gladmeldingen etter den andre.
Og nå har administrerende direktør Lars-Erik Årøy fått nok en beskjed Toyota-forhandlerne kommer til å juble over:
- Vi har fått ekstra produksjon av Hiace for Norge, sier han.
Årøy opplyser at det kommer til å bli produsert rundt 1000 biler i november. Og produksjonen skulle egentlig stoppe i slutten av oktober.
– Men de kommer ikke til Norge før tidlig i 2012. På grunn av de ekstraordinære forholdene i Japan, har vi fått dispensasjon fra myndighetene slik at bilene likevel kan registreres i 2012.
Dispensasjonen Årøy viser til, er at det fra 2012 er krav om at nye biler skal ha motor som tilfredsstiller utslippsnormen Euro 5. Hiace kan kun leveres med Euro 4-motor.
Les også:
Og Årøy kommer med flere gladmeldinger:
- Jeg er nå mer optimistisk enn noen gang til at Toyota kommer med nye varebiler, sier han.
- Jeg tror vi vil få et meget sterkt varebilprogram som erstatning for Hiace. Vi må riktignok leve en periode uten varebiler – men jeg vet nå mer om det som kommer, og de er meget lovende.