-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Her er nye Expert
Peugeoten får sin debut på Geneve-messen, og kommer i salg i vår.

Okei. Å kalle bilen ny er kanskje noe voldsomt.
En «mild facelift» er mer riktig.
Først og fremst er det fronten som er oppdatert, til nyere Peugeot-design.
Legg merke til ekstra grillribbe over støtfangeren og en mer diskret løve på nesen.
Men også under panseret er det nye godsaker: Det blir aldri feil med enda mer nøkterne motorer, spesielt ikke når de samtidig er kraftfulle.
Tolitersdieselen med 163 hester kommer nå ned i et forbruk på 0,64 liter per mil i EU-syklusen, som gir 168 gram Co2 per kilometer.
Dette er i følge Peugeot klasseledende ytelse/Co2-faktor. Det kan vi kanskje tro dem på, men det er først gang vi kan huske å ha sett begrepet markedsført…
Den store toliteren kan også leveres med automatgir, noe som ikke står på programmet med dagens modell.
Tilsvarende endringer skjer med personbilutgaven Expert Tepee. Interiørbildet er for øvrig fra Tepee.
OBS: Franskproduserte Expert er nær slektning av Citroen Jumpy og Fiat Scudo, så se etter tilsvarende utvikling også på disse modellene.