-
Bilmekaniker
NAF Senter Arendal
-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Elektrisk Transit klar i november
Men ikke for Europa ennå.

De som finleste Fords kvartals-rapport – uventede gode økonomiske resultater og håp om overskudd i år – fikk øye på denne lille skissen som kanskje øker forvirringen litt.
Det er nemlig ikke helt enkelt å få tak i hva Ford tenker og planlegger om strøm i Transiten.
Tidlig i fjor fikk vi høre at de planla en batterielektrisk for Europa til 2021. Den har vi sett glimt av nå og da, men ikke fått noe mer konkret.
Etter det kom det en melding om at også markedet i Nord-Amerika skulle få sin som modellår 2022.
Det er antakelig denne, for det dukket også opp som en Twitter-melding om at denne skal lanseres den 12. november og bygges i USA og at den dessuten er en del av Fords mer enn 11,5 milliarder dollars store investering i elektrifisering.
Den nye Ford-sjefen, Jim Fearnley, sier at det er helt logisk å koble denne bilen inn på den nordamerikanske E-strategien.
- Transit og F150 er blant de viktigste storserie-nyttebilene i industrien. Vi tror også at markedet for batterielektriske varebiler og pickuper vil bli massivt og vi styrer rett mot disse mulighetene, sier han og føyer til at med unike digitale tjenester og trådløse verktøy skal de være med å øke både produktiviteten og oppe-tiden for sine viktige kunder.
De har tidligere vist hva flåtesjefer er i stand til å hente ut av 4G flåteadministrasjons-systemet.
Tegningen viser at bilen vil beholde den kjente profilen, men vi kan vel regne med en annen front og andre lys.
Ford har tidligere sagt at el-Transiten skal komme som varebil, pickup eller chassis, og i tre chassislengder og flere høyder. Men noe mer om batterier og motorer vet vi ikke.
Bortsett fra lanseringsdatoen er det ikke sagt noe om når den skal på markedet i USA. Heller ikke om det er denne bilen som skal komme til Europa, og i så fall når.