Med egne servicebiler lover tilhengerprodusenten raskere hjelp langs veien.

Schmitz Cargobull satser på egen mobil service-flåte

Tilhengergiganten ruller ut de første servicebilene nå, og sier de vil dekke hele Europa i løpet av de neste tre-fire årene.

Schmitz Cargobulls servicenettverk består for tiden av omtrent 1.400 autoriserte servicepartnere over hele Europa. Disse tilbyr service og reparasjon for semitrailere, kjøleenheter, telematikk-komponenter og dekk, samt at de skal sikre tilgjengelighet av reservedeler.

Nå utvider Schmitz Cargobull tjenestetilbudet, gjennom å tilby en universell mobiltjeneste for vedlikehold, reparasjoner og reservedeler for support på stedet, enten det er i kundens egne lokaler eller ute langs veien.

Tilsynelatende ikke ulikt tilbudet som flere lastebilforhandlere og dekkforhandlere allerede har, så la oss ta en nærmere titt på innholdet i det nye tilbudet:

For å lese +saker på Yrkesbil.no må du være registrert bruker.

Er du registrert bruker, men får ikke tilgang? Kontakt kundeservice på e-post: abo@bilforlaget.no

Allerede betalende abonnent på papirutgaven?

Få digital tilgang uten ekstra kostnad

Registrer deg her

Gratis prøveperiode!

Få digital tilgang i 2 måneder
- helt uforpliktende

Registrer deg her

Har din prøveperiode gått ut?

Se våre alternativer for abonnement

Klikk her

Ønsker du abonnement for flere brukere kan du kontakte oss på e-post: abo@bilforlaget.no eller tlf: 23 03 66 00
Powered by Labrador CMS