Med egne servicebiler lover tilhengerprodusenten raskere hjelp langs veien.
Schmitz Cargobull satser på egen mobil service-flåte
Tilhengergiganten ruller ut de første servicebilene nå, og sier de vil dekke hele Europa i løpet av de neste tre-fire årene.
Schmitz Cargobulls servicenettverk består for tiden av omtrent 1.400 autoriserte servicepartnere over hele Europa. Disse tilbyr service og reparasjon for semitrailere, kjøleenheter, telematikk-komponenter og dekk, samt at de skal sikre tilgjengelighet av reservedeler.
Nå utvider Schmitz Cargobull tjenestetilbudet, gjennom å tilby en universell mobiltjeneste for vedlikehold, reparasjoner og reservedeler for support på stedet, enten det er i kundens egne lokaler eller ute langs veien.
Tilsynelatende ikke ulikt tilbudet som flere lastebilforhandlere og dekkforhandlere allerede har, så la oss ta en nærmere titt på innholdet i det nye tilbudet:
Allerede betalende abonnent på papirutgaven?
Få digital tilgang uten ekstra kostnad
Registrer deg her
Gratis prøveperiode!
Få digital tilgang i 2 måneder
- helt uforpliktende
Registrer deg her
Har din prøveperiode gått ut?
Se våre alternativer for abonnement
Klikk her
Ønsker du abonnement for flere brukere kan du kontakte oss på e-post: abo@bilforlaget.no eller tlf: 23 03 66 00