-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Markedssjef
Formula Automobile Norge AS
-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Daglig leder
Tellus Heistad AS
-
Daglig leder
Bilia Insignia
-
Salgssjef Bruktbil
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Kvalitetssjef
Viking Kontroll AS
-
Daglig leder
Tellus Vestfold AS
-
Prosjektselger
Bolest AS
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Kristiansand
-
Diagnosetekniker KIA
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Daglig leder
Egil Verne AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Mekaniker
RøhneSelmer AS
-
Teknisk Kontrollør
Viking Kontroll AS
Slutt på tung Nissan i Norge
Etter 27 år med Nissan Diesel lastebiler er det slutt med merket på det norske markedet. De siste bilene ble levert i månedsskiftet april/mai.

Renaults lastebildivisjon innen Volvo-gruppen, Renault Trucks SA, har tegnet avtale med Nissan Norge AS om overtakelse av deres lastebilvirksomhet i Norge fra 1. oktober. Avtalen omfatter agenturet for Renault lastebiler samt service og reservedelsansvaret for Nissan Diesel lastebiler.
Virksomheten skal fortsatt drives fra lokalene til Nissan Norge AS i Solbergelva samt forhandleranlegget på Alnabru i Oslo. Alle de ansatte blir værende, slik at all kompetanse på begge merker blir videreført inn i det nye selskapet som vil få navnet Renault Trucks Norge AS. Under etableringen vil selskapet bli ledet av Bengt Gustafsson, som har lang erfaring fra ledende stillinger i Volvo, bl.a. som direktør for Volvo Norge i årene 1988-1991.
Nåværende leder av lastebilavdelingen i Nissan Norge AS, Svein Høstmark, vil også være engasjert i det nye selskapet i en tid framover. Nissan Norge AS skal levere reservedellogistikken for både Renault og Nissan gjennom sitt sentrallager. Det ruller fortsatt nærmere 7000 Nissan last, buss og kombibiler på norske skilter. Renault-antallet er fortsatt kun tresifret, men er stigende.
–Som følge av en langsiktig beslutning kom gruppen Volvo-Renault-Nissan fram til at det ikke er plass til alle tre merker i Europa. Nissan ble sjaltet ut blant annet fordi Japans utslippskrav er i utakt med Europas, forklarer Svein Høstmark.
Etter noen trange år for Renault lastebiler her hjemme overtok Nissan Norge AS importen i 2000 og sørget for en betydelig framgang for de franske produktene - fra en nærmest anonym posisjon vil Renault selge nærmere 200 lastebiler i Norge i år.