-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Elektrisk Nissan varebil fra Spania
Bilen skal produseres i Spania, og skal være på markedet om ett år eller så.

Det er som ventet den litt spesielle NV200 som kommer med betegnelsen e-NV200.
Nissan har allerede høy elektrisk kred med personbilen Leaf i Golf-klassen, som har herjet bussfilene i Norge en god stund nå.
NV200 har litt annen fasong og konsept enn sine nærmeste konkurrenter, men hører til i «Caddy»-segmentet.
Les YrkesBil-test av NV200 her
Som el-bil vil NV200 først og fremst konkurrere med elektriske Renault Kangoo, som er ventet til Norge i høst.
Bilen konkurrerer selvsagt også med Fords elektriske Connect, som var først på markedet i Norge.
El-Connect har imidlertid en noe usikker framtid ettersom selskapet som lager bilen (Azure Dynamics) for tiden er under konkursbeskyttelse.
Nissan har investert 100 millioner euro i Spania, og bilen betyr en tilvekst av 700 arbeidsplasser ved fabrikken i Barcelona. Det er ganske sikkert ganske kjærkomment akkurat nå.
Nissan lover samme lastekapasitet som en standard NV200 – og klasseledende driftskostnader. e-NV200 bruker komponenter fra Leaf, og Nissan lover samme kjørelengde og ytelse.
Og lansering skal skje i «fiskalåret 2013». I verste fall kan det altså bli 2014 før vi ser bilen.