-
Bruktbilselger
Møller Bil AS
-
Servicetekniker med salgsteft
Flex1one AS
-
Driftsansvarlig
Atracco Agder
-
Selger
Renault Trucks
-
Bilkontrollør
NAF Senter Sandvika
-
Direktør
Bilimportørenes Landsforening
-
Biltester
NAF Senter Mosjøen
-
Bilkontrollør
NAF Senter Levanger
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Senterleder
NAF Senter Kongsberg
-
Kundemottaker
NAF Senter Oslo
-
Kundemottaker
NAF Senter Hamar
-
Dekkmontør/Hjulutruster
DekkCenteret Oslo AS
-
Bilselger brukt/pre-owned
Formula Automobile Norge AS
-
Delemedarbeider
Nellemann Machinery AS
-
Servicemarkedssjef
Nellemann Machinery AS
-
Tekniker Bentley
XPND Automotive AS
-
Mekaniker
NAF Senter Molde
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Trondheim
-
Bilselger
Berg Auto AS
-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Elektrisk Nissan varebil fra Spania
Bilen skal produseres i Spania, og skal være på markedet om ett år eller så.

Det er som ventet den litt spesielle NV200 som kommer med betegnelsen e-NV200.
Nissan har allerede høy elektrisk kred med personbilen Leaf i Golf-klassen, som har herjet bussfilene i Norge en god stund nå.
NV200 har litt annen fasong og konsept enn sine nærmeste konkurrenter, men hører til i «Caddy»-segmentet.
Les YrkesBil-test av NV200 her
Som el-bil vil NV200 først og fremst konkurrere med elektriske Renault Kangoo, som er ventet til Norge i høst.
Bilen konkurrerer selvsagt også med Fords elektriske Connect, som var først på markedet i Norge.
El-Connect har imidlertid en noe usikker framtid ettersom selskapet som lager bilen (Azure Dynamics) for tiden er under konkursbeskyttelse.
Nissan har investert 100 millioner euro i Spania, og bilen betyr en tilvekst av 700 arbeidsplasser ved fabrikken i Barcelona. Det er ganske sikkert ganske kjærkomment akkurat nå.
Nissan lover samme lastekapasitet som en standard NV200 – og klasseledende driftskostnader. e-NV200 bruker komponenter fra Leaf, og Nissan lover samme kjørelengde og ytelse.
Og lansering skal skje i «fiskalåret 2013». I verste fall kan det altså bli 2014 før vi ser bilen.