-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil

Lanserer flere gassalternativer for buss
Scania legger til en LBG/LNG-variant av Touring, som kan kjøre på naturgass, biogass, eller en blanding av de to.
Det nye gassdrivlinjealternativet for Scania Touring kommer i tillegg til produsentens nåværende gassportefølje, som inkluderer busser og turbusser bygget med eksterne påbyggerpartnere, som Scania Beulas DD LBG/LNG, samt Scania Irizar i6S Efficient LBG/LNG som ble presentert på Busworld i fjor.
- Den varianten er et utmerket alternativ for ekspressbuss-
og langdistanseoperatører som ønsker å bli mer bærekraftige, uten massive
investeringer eller negativ innvirkning på driften, sier Carl-Johan Lööf,
leder for produktstyring, People Transport Solutions, Scania.

- Dette produktet gir deg kraft, dreiemoment og rekkevidde som tilsvarer en dieseldrevet buss, samtidig som det reduserer støynivået og gir lavere driftskostnader, hevder Lööf.
Biogass har lenge vært brukt i komprimert form for å drive by- og forstadsbusser. I løpet av de siste årene har teknologiutviklingen gjort det mulig å kjøle ned gassen og omdanne den til energitett væske – LBG/LNG – noe som gjør den til en mer levedyktig løsning for tunge nyttekjøretøy som opererer langdistanseruter.
– Biogass kan spille en nøkkelrolle i å avkarbonisere tungtransport, spesielt i langdistanseapplikasjoner. Infrastrukturen for drivstoffproduksjon og tankstasjoner fortsetter å vokse, med store investeringer, ikke minst i Europa, sier Jonas Strömberg, Sustainable Transport Business Manager i Scania.
LES OGSÅ:
-
Stor-ordre til Solaris: - Byen er snart klar for et helelektrisk kollektivtransportsystem
-
Londons busser skal bli smartere og tryggere
-
Nå melder Scania seg på i elbussmarkedet i Norge
-
Volmax avvikler i Vikersund
-
Dette tjener tungbilaktørene i Norge
-
Nobina kjøper Oslobuss: – Vi får nye forutsetninger for å vokse
-
32 Volvo til Tide Buss i Sogn og Sunnhordland
-
Nybilsalg i Europa: Nedgangen fortsetter
-
Nobina sikret seg kontrakt på 14 år
-
Rutebilen i krigstid