-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Ny trippelkjerre
Norske Trailer Systems med produksjonsanlegg i retning Verdal, lanserer to nyheter. En ny trippelkjerre og et tilbud om skreddersøm.
Nå tilbyr selskapet påbyggerne små serier henger-chassiser konstruert helt etter påbyggernes ønsker.
Selskapet presenterer dette initiativet som en del av deres kontinuerlige innsats for å møte de unike behovene til kundene.
- Ved å tilby løsninger som kan serieproduseres, kan vi bidra til økt effektivitet og produktivitet for våre kunder. Vi arbeider tett med kundene for å sikre at hver løsning er perfekt tilpasset deres spesifikke krav, sier de.
Samtidig lanserer de sin nye trippelkjerre til lastebil, som er utviklet med utgangspunkt i grunndesign fra Vangs.
- Denne lanseringen markerer et betydelig fremskritt i vår produktportefølje, sier de.
- Vi er sikre på at våre kunder vil oppleve en rekke fordeler med disse avanserte kjøretøyene.
Budskapet er at de nye trippelkjerrene er konstruert for å være både lette og solide, noe som skal gi en best mulig balanse mellom lastekapasitet og holdbarhet.
Formålet er at kjøretøyene kan håndtere krevende transportoppgaver med høy effektivitet, samtidig som robust konstruksjonen sikrer lang levetid og pålitelighet.
