-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Hoggar, en gang til
Rett etter Volkswagens Amarok kommer Peugeot med en ny pickup. Den franske vinner klassen for funky design.

Hoggar heter Peugeots nye pickup. Kjenner du navnet fra før?
Ganske riktig, det ble brukt på en ganske vill beach buggy-aktig konseptbil som sto i Genève for noen år siden. Den lovte masse moro, twin-motor-utstyrt som den var med til sammen 360 hestekrefter, nesten ikke noe vekt, og åpen i alle retninger. Veldig åpen.
Den nye Hoggar er ikke på langt nær så vill, dessuten er den på ramme alvor, og dessuten er den egentlig ikke fransk. Selv om den er tett basert på en 206, er den designet i Brasil og beregnet for det brasilianske markedet og skal debutere der den 15. mai.
Så veldig mye lastebil er den ikke, med en kapasitet på 742 kg, eller et lastevolum på 1150 liter, men det er vel et marked for slike biler der.
Den skal produseres i Rio og kommer med tre forskjellige trim-nivåer, hvilket kan tyde på at surferen er like meget målgruppe som bonden. Både surferen og bonden kan velge mellom 1,4- og 1,6-liters motor. Bensin – diesel er liksom ikke noe tema i sukkerroe-landet.
Mens plattformen er fra 206, er førerhuset en skikkelig 207 med morsomme tilleggsytelser som gir den et meget karakteristisk utseende. Så vi ikke noe lignende på en hydrogendrevet express-brannbil på en Parisutstilling for åtte år siden?
La oss håpe ingen faller for fristelsen til å kalle dette Peugeots første pickup. Bare ett eksempel: I 1950 importerte Bertel O. Steen blant annet 126 ”Utilitaires” fra Peugeot.
Dette var chassiser med franske førerhus som så ble bygget opp på norske karosseriverksteder og dermed skapte mange arbeidsplasser. Mange av disse ble varebiler, men ikke så få ble ganske greie pickups. Så noen først er ikke Hoggar.