-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Hoggar, en gang til
Rett etter Volkswagens Amarok kommer Peugeot med en ny pickup. Den franske vinner klassen for funky design.

Hoggar heter Peugeots nye pickup. Kjenner du navnet fra før?
Ganske riktig, det ble brukt på en ganske vill beach buggy-aktig konseptbil som sto i Genève for noen år siden. Den lovte masse moro, twin-motor-utstyrt som den var med til sammen 360 hestekrefter, nesten ikke noe vekt, og åpen i alle retninger. Veldig åpen.
Den nye Hoggar er ikke på langt nær så vill, dessuten er den på ramme alvor, og dessuten er den egentlig ikke fransk. Selv om den er tett basert på en 206, er den designet i Brasil og beregnet for det brasilianske markedet og skal debutere der den 15. mai.
Så veldig mye lastebil er den ikke, med en kapasitet på 742 kg, eller et lastevolum på 1150 liter, men det er vel et marked for slike biler der.
Den skal produseres i Rio og kommer med tre forskjellige trim-nivåer, hvilket kan tyde på at surferen er like meget målgruppe som bonden. Både surferen og bonden kan velge mellom 1,4- og 1,6-liters motor. Bensin – diesel er liksom ikke noe tema i sukkerroe-landet.
Mens plattformen er fra 206, er førerhuset en skikkelig 207 med morsomme tilleggsytelser som gir den et meget karakteristisk utseende. Så vi ikke noe lignende på en hydrogendrevet express-brannbil på en Parisutstilling for åtte år siden?
La oss håpe ingen faller for fristelsen til å kalle dette Peugeots første pickup. Bare ett eksempel: I 1950 importerte Bertel O. Steen blant annet 126 ”Utilitaires” fra Peugeot.
Dette var chassiser med franske førerhus som så ble bygget opp på norske karosseriverksteder og dermed skapte mange arbeidsplasser. Mange av disse ble varebiler, men ikke så få ble ganske greie pickups. Så noen først er ikke Hoggar.