-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Rodius godkjent for tre
Ssangyong Rodius er godkjent som treseter varebil. Etter en behandling på 9 måneder sier nå myndighetene ja til en løsning som vil gjøre Rodius unik som varebiler, hevder Ssangyong.

Det er ikke lett å få en bil godkjent i Norge. Det har importøren av Ssangyong opplevd. I Korea selges Rodius med tre seter i forsetet. Det mente importøren også kunne være interessant for det norske markedet, og trodde at det å få godkjent bilen med tre seter foran skulle være enkelt.
Men nå, ni måneder senere, er bilen godkjent. Det blir trepunkts sikkerhetsbelter for alle tre i forsetet og adm. direktør Kjell Engebretsen i importselskapet forteller at de måtte frakte bilen til Borås, Sverige, for å få testet løsningen.
- Det har tatt tid og kostet oss dyrt å få bilen godkjent som treseter, sier han. Men nå er bilen endelig klar og vi setter i gang for fullt med ombygning.
- Og bilen blir unik. Det finnes nesten ikke treseter varebil med god komfort til alle tre foran. Vi har rundt 100 Rodius på lager og de bilene bygger vi om med en gang. Det handler jo om en stor varebil med firehjulstrekk og diesel.