-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Blodfersk betongbil til Romerike
Volvo utfordrer det forholdsvis lille betongbilmarkedet på 40-50 biler årlig med FMX.

Det er Ole Torfinn Tveit, som kjører betong for Skedsmo Betongfabrikk AS, som har fått levert en av de aller første nye FMX som betongbil.
Bilen har 460 hk i 8x4-versjon med Intermix betongtrommel på 10 kubikkmeter.
Jessheim og Lier
– Dette er fra en komplettbilserie vi har bygget opp sammen med Lium AS på Lierskogen i Buskerud, forteller Terje Døhlen ved Volvo Truck Center på Jessheim, som har levert bilen.
Initiativet til satsingen kom fra Lium AS. Volvo Norge tok utfordringen, og de første fem betongbilene som ble bygget, forsvant med en gang.
- Nå er vi i gang med seks biler til, forteller Terje Døhlen.
Les også
Ned i vekt
Ole Torfinn Tveit har kjørt betong for Skedsmo Betongfabrikk siden 1988. Før det kjørte han trekkvogn og dro anleggsmaskiner for Volvo Norge på brygga i Oslo.
- Den nye bilen erstatter en FH16 550 8x4 med transportbånd, som var en mye tyngre løsning, forteller Tveit.
Den nye bilen er svært vektfokusert. FMX’en har 13 liters 460 hk motor, I-Shift, aluminiumsfelger og lettvektstrommel. Alle disse momentene er med på å senke vekt og gi mer nyttelast.