-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Blodfersk betongbil til Romerike
Volvo utfordrer det forholdsvis lille betongbilmarkedet på 40-50 biler årlig med FMX.
Det er Ole Torfinn Tveit, som kjører betong for Skedsmo Betongfabrikk AS, som har fått levert en av de aller første nye FMX som betongbil.
Bilen har 460 hk i 8x4-versjon med Intermix betongtrommel på 10 kubikkmeter.
Jessheim og Lier
– Dette er fra en komplettbilserie vi har bygget opp sammen med Lium AS på Lierskogen i Buskerud, forteller Terje Døhlen ved Volvo Truck Center på Jessheim, som har levert bilen.
Initiativet til satsingen kom fra Lium AS. Volvo Norge tok utfordringen, og de første fem betongbilene som ble bygget, forsvant med en gang.
- Nå er vi i gang med seks biler til, forteller Terje Døhlen.
Les også
Ned i vekt
Ole Torfinn Tveit har kjørt betong for Skedsmo Betongfabrikk siden 1988. Før det kjørte han trekkvogn og dro anleggsmaskiner for Volvo Norge på brygga i Oslo.
- Den nye bilen erstatter en FH16 550 8x4 med transportbånd, som var en mye tyngre løsning, forteller Tveit.
Den nye bilen er svært vektfokusert. FMX’en har 13 liters 460 hk motor, I-Shift, aluminiumsfelger og lettvektstrommel. Alle disse momentene er med på å senke vekt og gi mer nyttelast.