-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Renault styrker varebilene
Heinz-Jürgen Löw skal flytte fra Hannover til Paris, hvilket høres ut som en godt trekk for Renault.
Löw kommer nemlig fra stillingen som sjef for salg og marketing for VW Commercial Vehicles og skal overta som sjef for Renaults lette nyttebiler etter Mark Sutcliffe som har forlatt selskapet – som det heter.
Han varte ikke lenge i den siste jobben sin. Han startet riktignok hos Nissan tilbake i 2007 og etter et opphold hos Rolls-Royce var han tilbake til Alliancen i 2013 der han for halvannet års tid siden fikk stillingen som Global Leader of the Light Commercial Vehicle (LCV) Business Unit.
Det kan virke som Löw er kvalifisert: Han startet faktisk hos Renault lastebiler i 1999 der han endte som president før han gikk til MAN som leder for salg og marketing i 2013. I 2018 overtok han tilsvarende funksjon for VW varebiler.
Og nå er han altså på vei inn i en virksomhet som Renault vil konsolidere så det merkes. Alle lette kommersielle skal hete Renault nå – akkurat som Dacia Dokker som ble døpt Renault Express samtidig som de lanserte den nye Kangoo.
Samtidig som det virker som om mer av Alliancens varebilinnsats skal ha sitt utgangspunkt hos Renault.
Skal bli spennende å høre hvor mye fransk Löw har glemt på disse nesten ti års fravær.
Det er fremdeles smart å snakke hjemme-dialekten i denne divisjonen. Den er ennå ikke like internasjonal som personbilgruppen.
Men den vokse i betydning. I fjor solgte de 374.824 biler over hele verden – en vekst på 19 prosent. Dette, mens hele gruppens volum gikk tilbake med 6,7 %.