-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Renault styrker varebilene
Heinz-Jürgen Löw skal flytte fra Hannover til Paris, hvilket høres ut som en godt trekk for Renault.
Löw kommer nemlig fra stillingen som sjef for salg og marketing for VW Commercial Vehicles og skal overta som sjef for Renaults lette nyttebiler etter Mark Sutcliffe som har forlatt selskapet – som det heter.
Han varte ikke lenge i den siste jobben sin. Han startet riktignok hos Nissan tilbake i 2007 og etter et opphold hos Rolls-Royce var han tilbake til Alliancen i 2013 der han for halvannet års tid siden fikk stillingen som Global Leader of the Light Commercial Vehicle (LCV) Business Unit.
Det kan virke som Löw er kvalifisert: Han startet faktisk hos Renault lastebiler i 1999 der han endte som president før han gikk til MAN som leder for salg og marketing i 2013. I 2018 overtok han tilsvarende funksjon for VW varebiler.
Og nå er han altså på vei inn i en virksomhet som Renault vil konsolidere så det merkes. Alle lette kommersielle skal hete Renault nå – akkurat som Dacia Dokker som ble døpt Renault Express samtidig som de lanserte den nye Kangoo.
Samtidig som det virker som om mer av Alliancens varebilinnsats skal ha sitt utgangspunkt hos Renault.
Skal bli spennende å høre hvor mye fransk Löw har glemt på disse nesten ti års fravær.
Det er fremdeles smart å snakke hjemme-dialekten i denne divisjonen. Den er ennå ikke like internasjonal som personbilgruppen.
Men den vokse i betydning. I fjor solgte de 374.824 biler over hele verden – en vekst på 19 prosent. Dette, mens hele gruppens volum gikk tilbake med 6,7 %.