-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Renault styrker varebilene
Heinz-Jürgen Löw skal flytte fra Hannover til Paris, hvilket høres ut som en godt trekk for Renault.
Löw kommer nemlig fra stillingen som sjef for salg og marketing for VW Commercial Vehicles og skal overta som sjef for Renaults lette nyttebiler etter Mark Sutcliffe som har forlatt selskapet – som det heter.
Han varte ikke lenge i den siste jobben sin. Han startet riktignok hos Nissan tilbake i 2007 og etter et opphold hos Rolls-Royce var han tilbake til Alliancen i 2013 der han for halvannet års tid siden fikk stillingen som Global Leader of the Light Commercial Vehicle (LCV) Business Unit.
Det kan virke som Löw er kvalifisert: Han startet faktisk hos Renault lastebiler i 1999 der han endte som president før han gikk til MAN som leder for salg og marketing i 2013. I 2018 overtok han tilsvarende funksjon for VW varebiler.
Og nå er han altså på vei inn i en virksomhet som Renault vil konsolidere så det merkes. Alle lette kommersielle skal hete Renault nå – akkurat som Dacia Dokker som ble døpt Renault Express samtidig som de lanserte den nye Kangoo.
Samtidig som det virker som om mer av Alliancens varebilinnsats skal ha sitt utgangspunkt hos Renault.
Skal bli spennende å høre hvor mye fransk Löw har glemt på disse nesten ti års fravær.
Det er fremdeles smart å snakke hjemme-dialekten i denne divisjonen. Den er ennå ikke like internasjonal som personbilgruppen.
Men den vokse i betydning. I fjor solgte de 374.824 biler over hele verden – en vekst på 19 prosent. Dette, mens hele gruppens volum gikk tilbake med 6,7 %.