-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Renault styrker varebilene
Heinz-Jürgen Löw skal flytte fra Hannover til Paris, hvilket høres ut som en godt trekk for Renault.
Löw kommer nemlig fra stillingen som sjef for salg og marketing for VW Commercial Vehicles og skal overta som sjef for Renaults lette nyttebiler etter Mark Sutcliffe som har forlatt selskapet – som det heter.
Han varte ikke lenge i den siste jobben sin. Han startet riktignok hos Nissan tilbake i 2007 og etter et opphold hos Rolls-Royce var han tilbake til Alliancen i 2013 der han for halvannet års tid siden fikk stillingen som Global Leader of the Light Commercial Vehicle (LCV) Business Unit.
Det kan virke som Löw er kvalifisert: Han startet faktisk hos Renault lastebiler i 1999 der han endte som president før han gikk til MAN som leder for salg og marketing i 2013. I 2018 overtok han tilsvarende funksjon for VW varebiler.
Og nå er han altså på vei inn i en virksomhet som Renault vil konsolidere så det merkes. Alle lette kommersielle skal hete Renault nå – akkurat som Dacia Dokker som ble døpt Renault Express samtidig som de lanserte den nye Kangoo.
Samtidig som det virker som om mer av Alliancens varebilinnsats skal ha sitt utgangspunkt hos Renault.
Skal bli spennende å høre hvor mye fransk Löw har glemt på disse nesten ti års fravær.
Det er fremdeles smart å snakke hjemme-dialekten i denne divisjonen. Den er ennå ikke like internasjonal som personbilgruppen.
Men den vokse i betydning. I fjor solgte de 374.824 biler over hele verden – en vekst på 19 prosent. Dette, mens hele gruppens volum gikk tilbake med 6,7 %.