-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Bilteknisk konsulent
Gjensidige forsikring ASA
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Avdelingsleder
Fremtind Forsikring AS:
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
-
Personbilmekaniker
Bertel O. Steen Lørenskog, avd. Hvam
-
Bilpleier
Toyota Hønefoss AS
-
Biloppretter Autolakk AS
MPS Bilskade AS
-
Teknisk Support - Kursinstruktør
Robert Bosch AS
Scania/MAN-sjefen forsvinner
Meget overraskende kom meldingen fra Traton-hovedkvarteret i München om at Andreas Renschler går av. Problemet er at verken Traton eller Renschler interesserer.

Egentlig skulle Andreas Renschler vært en av de mektigste menn i global lastebilindustri. Etter 25 år hos Daimler gikk han av der i januar 2014. Mange mente det var fordi han ikke ble konsernets lastebilsjef.
Ett år senere ble han styremedlem i Volkswagen AG, med ansvar for de tunge bilene. I praksis var det MAN og Scania og de tunge bilene i Brasil, pluss en uklar bit av Volkswagen nyttekjøretøy.
Det har vært mange store opptredener siden den gang, men selv har jeg aldri hatt følelsen av at det skjedde noe som helst i forbindelse med å bringe MAN og Scania sammen, og arbeidet med å gjøre konsernet, som av en eller annen grunn ble døpt til Traton for to år siden, til en World Champion var ikke en åpenbar suksess.
Den virkelig store presentasjonen på IAA for to år siden oppfattet jeg bare som pinlig.
Og siste gang, i Södertälje i fjor ble egentlige ikke mindre pinlig – bagasjen til de fleste journalistene ble rotet bort . Lite heldig for et transport og logistikkselskap i verdensklasse.
Men viktigere var det at heller ikke der var det åpenbart at MAN og Scania snakket samme språk eller tenkte felles tanker.
I mellomtiden har det vært en rekke innslag med å få Traton på børs, ikke veldig vellykket det heller enda alle vet hvor viktig de kontantene hadde vært for Volkswagen.
Det er ikke sagt et ord, foreløpig, om hvorfor Renschler og Volkswagen forlater hverandre. Avgangen skjer i «enighet» får vi vite, og det hele er effektivt fra den 15. juli.
Det skal bli spennende å se hva som skjer etter dette. Skulle jeg satt pengene mine på noe, ville det være at en nyutnevnelse ville få et tydelig Scania-preg.