-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Storkontrakt til Solaris: 183 elektriske leddbusser til Oslo
Unibuss AS har tegnet kontrakt for rundt hundre millioner euro med den polske bussprodusenten.
Dette er den største kontrakten Solaris noen gang har inngått for leveranser av elektriske busser.
Totalt skal Unibuss AS ha 183 batterielektriske busser av typen Urbino 18 Electric til bruk i Norges hovedstad.
Kontrakten ble inngått 14. januar i år.
– Unibuss er veldig fornøyd med valget av Solaris som leverandør til den største bussflåten i et Norsk anbud noensinne, uttaler Øystein Svendsen, direktør i Unibuss, i en pressemelding.
Fjerde generasjon Urbino 18 Electric ble lansert i 2017, og leddbussen er å se i en rekke storbyer i Europa.
Bussene som skal leveres til Oslo blir utstyrt med High Energy-batterier med total kapasitet på over 500 kWh, og skal lades med ledning fra ladestasjon. En sentralt plassert elmotor på 250 kW sørger for fremdriften.
Bussene er selvsagt utstyrt med USB-ladere, innvendig belysning med ulike muligheter og dobbel rampe for bevegelseshemmede.
Forholdet mellom norske Unibuss og polske Solaris er slett ikke av ny dato. De har «kjent hverandre» siden 2006, og siden da har det norske busselskapet kjøpt nær 300 kjøretøy fra produsenten.

– Vi ser virkelig frem til å videreføre vårt samarbeid med Unibuss. En kontrakt om leveranse av et så stort antall elbusser er også bevis for nullutslipps-revolusjonen som blir virkelighet, uttaler Sverre Skaar, administrerende direktør i Solaris Norge AS.
De 183 nye leddbussene skal erstatte flere eldre utgaver av Solaris Urbino, og de nye skal settes i trafikk i april 2023.
Totalt er det en bestand på rundt 500 Urbino i Norge, opplyser Solaris.