-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Mer elektrisk fra Renault
Renault Trucks lanserte tidligere i år den elektriske varebilen Renault Master ZE. Nå følger de opp med to lastebiler i 16 og 26 tonns segmentet.

Renault Trucks Norge har booket fem byggeplasser på fabrikken i Blainville i Frankrike, men opplyser nå at de vurderer nå om dette holder.
– Vi har mulighet til å få tildelt noen plasser til, men vi må bestemme oss raskt, for det er en voldsom interesse i Europa også, sier Viggo Noreng, kommersiell direktør for Renault Trucks i Volvo Norge AS.
Kjøretøyene, av typen D Wide ZE 26 tonn og D ZE 16 tonn som vi omtalte allerede for halvannet år siden, kan leveres med to alternative batteripakker, en omfattende utstyrsliste som standard, og med komplett serviceavtale.
– Vi sikter oss inn på distribusjon og renovasjon, og vil gjøre nøye vurdering av bruksområdet for bilen, før vi lager en bestilling, sier Noreng.
Ifølge Renault går de fleste lastebiler i dette segmentet mellom fire og ti mil per dag.
– Selv under svært krevende forhold, vil derfor disse bilene fungere godt innenfor sjåførens grense for rekkeviddeangst, forsikrer Noreng.
Produksjonen starter uke 11, og de første bilene vil kunne levers innen slutten av andre kvartal 2020.