-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Volvo har levert de første helelektriske lastebilene
Volvo Trucks leverte i går sine to første helt elektriske lastebiler – en renovasjonsbil og en distribusjonsbil – til kunder i Gøteborg.

Det er avfalls- og gjenvinningsbedriften Renova, samt logistikkselskapet DB Schenker og samarbeidspartner, transportselskapet TGM, som skal kjøre bilene.
Begge de elektriske lastebilene settes nå i ordinær trafikk i Volvos hjemby Gøteborg.
LES OGSÅ: Disse elektriske lastebilene kommer til Norge i 2019
Det er snakk om to eksemplarer av modellen Volvo FL Electric, og de er del av en førserie lastebiler som er blitt utviklet i samarbeid med utvalgte kunder.
Serieproduksjonen av Volvo FL Electric og den større søskenmodellen Volvo FE Electric, starter i liten skala for det europeiske markedet i løpet av andre halvår 2019.
– I takt med at teknikken blir et konkurransekraftig alternativ for flere kunder, kommer vi til å fortsette å utvikle vårt tilbud av kjøretøy med helelektrisk drift. Parallelt reduserer vi fortsatt klima- og miljøpåvirkningen fra våre dieseldrevne og gassdrevne lastebiler, fremfor alt gjennom stadig mer energieffektive drivlinjer, sier president for Volvo Trucks, Roger Alm i en pressemelding.
Det skal ikke produseres mer enn rundt 50 biler for Europa i 2019, men den norske importøren håper å få noen av dem hit.