-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Caddy-utfordrer fra Mercedes nærmer seg
Fruktene av samarbeidet Renault-Daimler ser ut til å kunne gi Mercedes en Caddy-utfordrer mot slutten av neste år.

Mercedes mangler i dag en bil i den i Norge mest lukrative varebilklassen – Caddy-klassen.
Det er årsaken til at det ellers ganske dominerende merket fra Stuttgart er et bokstavelig talt gjennomsnittlig merke på den norske registreringsstatistikken.
Gjennomsnittlig antall biler for norske varebilimportører var nemlig 1217 biler i 2010. Og Mercedes solgte 1251 biler.
Til sammenlikning solgte Volkswagen intet mindre enn 3226 stykker bare av Caddy i 2010.
Men løsningen kan om ikke lenge komme fra Frankrike: En Kangoo-basert Mercedes varebil er stipulert til produksjon mot slutten av 2012.
Samarbeidet mellom Renault-gruppen og Daimler ble kjent i fjor vår, og i følge tidsskriftet Auto Straßenverkehr er det nyttekjøretøyavdelingen hos Mercedes som altså først skal nyte gleden av dette samarbeidet.
I følge tidsskriftet er bilen det dreier seg om i praksis en Kangoo under skallet, men med Mercedes-interiør og, må vi anta, en viss utvendig Mercedes-tilpasset styling.
Litt malurt er det likevel i begeret, sett med norske importørøyne. Bilen skal etter alt å dømme kun komme som Mercedes med den store 2,1-litersdieselen med 140 hester.
LES OGSÅ TESTEN: OVERKASSEBILEN – MERCEDES VITO 4X4 AUT.
Det betyr som kjent relativt høyt utslipp og dermed pris. I dag selges Kangoo i Norge kun med 1,5-literen med mellom 70 og 110 hester. Innstegsprisen er da ned mot 120.000 kroner eks. mva.
Kangoo ble dessuten nylig lansert for pressen som elektrisk utgave, en bil som teoretisk sett kan bli en slager i Norge allerede i år.