-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Norsk pangstart for Volvo
Etter årets første tre uker, er det ett merke som ikke tviler på retningen.

Etter bare tre uker inn i 2011 er det selvsagt langt igjen, og det er ingen grunn til å trekke for bastante konklusjoner på tynt grunnlag.
På den annen side er det sjeldent feil å gjøre en god start.
Per mandag 24. januar er det solgt 271 lastebiler i Norge, mot 237 i samme periode i fjor. Det er en økning på 14 prosent.
Av disse har Volvo solgt 98 biler, som utgjør drøyt 36 prosent markedsandel. Scania har solgt 64 biler og Mercedes 45 biler.
Les også:
Foreløpig har vi ikke statistikk brutt ned på segmenter. Tallene omfatter altså alle biler over 3,5 tonn.
Men ettersom verken Volvo eller Scania leverer biler mellom 3,5 og 10 tonn, er det derfor god grunn til å anta at tallene viser et realistisk styrkeforhold mellom de to svenske erkerivalene – så langt.
For da sluttstrek ble satt for 2010, var det 101 biler over 16 tonn som skilte de to merkene i Scanias favør, 995 mot 894. Og i klassen 10-16 tonn solgte Volvo kun 16 biler totalt i fjor.
Kilde: Opplysningsrådet for Veitrafikken (OFV)