-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
I morgen lanseres hel-elektrisk buss
Med mahognygulv og chassis dels i karbonfiber blir dette bussing på et nytt nivå.

Det er Solaris som med sin 8,9-meters elektriske Urbino dermed legger seg helt i tetsjiktet for utslippsfri kollektivtransport.
Og det blir kollektivtransport-utstillingen Transexpo 2011 i Targi Kielce i Polen som får æren av å avduke denne pennende produktnyheten
– dagen før den også blir vist på den store bussmessen Busworld i belgiske Kortrijk.
Nå er polske Solaris allerede godt innarbeidet på diesel-elektriske hybridbusser, med en fersk ordre på 15 slike busser til Unibuss i Oslo.
Men Solaris har også lenge varslet kraftig satsing på helelektriske kjøretøyer. Og ikke bare framdriftsteknologien.
På Transport2011 i Lillestrøm kunne representanter fra fabrikken fortelle norsk fagpresse om blant annet avansert jobbing med materialer for å få et lett nok chassis.
Gulvet i den nye elektriske bussen lages blant annet i mahogny, mens deler av chassiset er laget i karbonfiber!
Nå er heldigvis 8,9-meteren ikke så stor i utgangspunktet. Lavgulvbussen har 26 seter og et ukjent antall ståplasser.
Batteridriften er angitt å skulle yte 100 km rekkevidde med full passasjerkapasitet utnyttet. Ladetid vil være 3-4 timer ved depotlading.
Alt i bussen drives elektrisk, også elementer som dører og servostyring. Det er Vossloh Kiepe som hjelper Solaris med både framdriftssystem og energistyring
Det er uvisst når bussen blir kommersielt tilgjengelig. Tidligere har Solaris satt 2015 som mål, men nå skumles det om årstallet 2013 allerede.