-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
42 BYD til Oslo (og omegn)
BYD kunne feire en stor ordre, «den største i Skandinavia», da de undertegnet en avtale om 42 elbusser til Nobina i andre kvartal neste år.

Nobina har allerede to elektriske BYD-busser i drift på linje 31 i Oslo. Mellom Grorud og Snarøya. Nå er det tegnet avtale om 20 til som skal i drift neste vår/sommer.
– Dette vil være med på å sette et enda grønnere preg på Oslo, sier Nobinas administrerende direktør, Jan Volsdal, og tenker vel spesielt på Oslo som europeisk miljøhovedstad neste år.
Men disse 20 nye bussene vil Ruter fase inn totalt 70 batterielektriske busser i løpet av første halvår neste år. Til sammen vil Oslo da ha 76 elbusser (seks av dem går allerede) hvorav 52 er leddbusser.
– Med våre nye busser på linje 31 og 31 E vil vi kunne tilby nærmere 50.000 passasjerer elektriske, stillegående og utslippsfrie reiser hver dag, sier Volsdal.
De to som går nå er Norges to første batterielektriske leddbusser – og de 20 som følger er også 18 meters leddbusser. De lades med pantograf, og ladestasjonene er ved anlegget på Jernkroken.
Men det var 42 busser BYD feiret. De resterende 22 skal gå på Romerike, der Nobina vant en kontrakt med total verdi på ca. 2,7 milliarder kroner.
Av 141 nye busser skal det også være 22 batterielektriske som skal betjene rute 100 som dekker en veltrafikkert strekning mellom Lillestrøm og Oslo.
BYD har foreløpig ikke sluppet noen tekniske data på de kommende bussene.