-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mer varebilsamarbeid mellom Toyota og PSA
Fra slutten av 2019 skal PSA levere en kompakt varebil til Toyota, som vil tilbys som en Toyota-modell på tvers av Europa.

Varebilen vil altså bli en Toyota-variant av nylig lanserte Peugeot Partner, Citroën Berlingo og Opel Combo.
Toyota har per i dag ingen varebil i det europeiske markedet i segmentene under Proace, så de fyller med dette et viktig «hull» i nyttekjøretøyporteføljen sin.
I likhet med sine tre søsken, skal også Toyotaen produseres på PSAs fabrikk i Vigo i Spania.
PSA og Toyota Motor Europe (TME) begynte samarbeidet om mellomstore varebiler i 2012, med Toyota Proace som produseres ved PSAs fabrikk i Hordain i Frankrike. Dette er som kjent samme bil som Peugeot Expert og Citroën Jumpy.
Etter at PSA kjøpte Opel, er det varslet at også nye Vivaro skal bygges på den samme EMP2-plattformen.
For fremtidige varebiler kommer Toyota til å bidra med industrielle investeringer og med å dekke utviklingskostnader.
«Målsetningen med det tettere samarbeidet er at begge selskaper skal bruke sine respektive styrker for å tilby både kompakte og mellomstore varebiler i Europa, og på den måten optimalisere utviklings- og produksjonskostnadene», skriver selskapene i en pressemelding.