-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Toyota-pod til OL
Inntil seks passasjerer skal det bli plass til i Toyotas nye APMer (Accessible People Mover). De blir klare til OL og Paraolympics i Tokyo neste år.

Den er på størrelse med en bussholdeplass, den nye folkeforflytteren fra Toyota.
Men så har de satt hjul på den.
Og heldigvis også et ratt. Her er det for en gangs skyld ikke snakk om selvkjøring.
Dette er noen kjøretøy Toyota skal bygge i forkant av de store lekene som arrangeres i Tokyo neste år.
De skal sørge for transport den siste kilometeren og skal utelukkende benyttes på korte strekninger med lave hastigheter.
Føreren tar nokså mye plass, der han troner foran, men bak ham er det plass til seks sittende.
De er spesielt godt egnet for rullestoler, man klapper opp den bakerste benken og der blir det så plass til to rullestoler med kvikk fix.
Siden de er uten vegger, og folk kan bestige den fra begge sider, skal det ikke mye fantasi til for å se for seg at det også blir en del som kommer til å henge utenpå disse kjøretøyene.
200 slike skal Toyota bygge nå. Ikke alle skal gå til personbefordring, noen innredes også som hjelpe- og rednings-pod’er. For eksempel kan man fjerne baksetet og deler av den midterste benkeraden og dermed er det plass til en båre, med hjelpemannskaper ved siden av.