-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Toyota-pod til OL
Inntil seks passasjerer skal det bli plass til i Toyotas nye APMer (Accessible People Mover). De blir klare til OL og Paraolympics i Tokyo neste år.

Den er på størrelse med en bussholdeplass, den nye folkeforflytteren fra Toyota.
Men så har de satt hjul på den.
Og heldigvis også et ratt. Her er det for en gangs skyld ikke snakk om selvkjøring.
Dette er noen kjøretøy Toyota skal bygge i forkant av de store lekene som arrangeres i Tokyo neste år.
De skal sørge for transport den siste kilometeren og skal utelukkende benyttes på korte strekninger med lave hastigheter.
Føreren tar nokså mye plass, der han troner foran, men bak ham er det plass til seks sittende.
De er spesielt godt egnet for rullestoler, man klapper opp den bakerste benken og der blir det så plass til to rullestoler med kvikk fix.
Siden de er uten vegger, og folk kan bestige den fra begge sider, skal det ikke mye fantasi til for å se for seg at det også blir en del som kommer til å henge utenpå disse kjøretøyene.
200 slike skal Toyota bygge nå. Ikke alle skal gå til personbefordring, noen innredes også som hjelpe- og rednings-pod’er. For eksempel kan man fjerne baksetet og deler av den midterste benkeraden og dermed er det plass til en båre, med hjelpemannskaper ved siden av.
LES OGSÅ: Toyota med varebilsentre og elektriske varebiler