-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Biloppretter
Bilskadesenteret Voss AS
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Innkjøper
Møller Bil AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Serviceingeniør
Hyundai Motor Norway
-
Vedlikeholdstekniker
Bertel O. Steen Drammen
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Mercedes viderefører Citan – nå også som elbil
Samarbeidet med Renault-Nissan-Mitsubishi-alliansen fortsetter.
Det har hersket noe usikkerhet rundt hva som vil skje med Citan, Mercedes-Benz’ minste varebilmodell, når versjonen fra 2012 snart trenger en «make over».
Alle har ikke vært like overbevist om at Mercedes-Benz ville videreføre modellen som er basert på Renault Kangoo, og som aldri har blitt noen stor salgssuksess.
Men nå bekrefter altså tyskerne at de vil fortsette samarbeidet med Renault-Nissan-Mitsubishi-alliansen, og at det dermed kommer en ny versjon av Citan – inkludert en batterielektrisk versjon.
Mercedes-Benz er sparsommelig med informasjon om den kommende fornyelsen. Vi får ikke vite noen tekniske data eller planlagt lansering for den nye modellen.
– Nye Citan vil gjennomgå en omfattende ny utvikling og den skal helt klart bli gjenkjent som en Mercedes-Benz ved første øyekast. Vi vil sørge for en distinkt og merke-adekvat identitet for oppfølgeren til vår minste varebil, uttaler Marcus Breitschwerdt, sjef for Mercedes-Benz Vans.
Han ser et betydelig potensial for små varebiler som følge av økende etterspørsel av raske vareutleveringer, spesielt i byene.
I første halvår ble det registrert 150 nye Citan varebiler i Norge, mens det ble registrert 328 av opphavsbilen Renault Kangoo (og langt over 200 av disse var elektriske).