-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Biloppretter
Bilskadesenteret Voss AS
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Innkjøper
Møller Bil AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Serviceingeniør
Hyundai Motor Norway
-
Vedlikeholdstekniker
Bertel O. Steen Drammen
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Mer elektrisk fra Renault
Renault Trucks lanserte tidligere i år den elektriske varebilen Renault Master ZE. Nå følger de opp med to lastebiler i 16 og 26 tonns segmentet.
Renault Trucks Norge har booket fem byggeplasser på fabrikken i Blainville i Frankrike, men opplyser nå at de vurderer nå om dette holder.
– Vi har mulighet til å få tildelt noen plasser til, men vi må bestemme oss raskt, for det er en voldsom interesse i Europa også, sier Viggo Noreng, kommersiell direktør for Renault Trucks i Volvo Norge AS.
Kjøretøyene, av typen D Wide ZE 26 tonn og D ZE 16 tonn som vi omtalte allerede for halvannet år siden, kan leveres med to alternative batteripakker, en omfattende utstyrsliste som standard, og med komplett serviceavtale.
– Vi sikter oss inn på distribusjon og renovasjon, og vil gjøre nøye vurdering av bruksområdet for bilen, før vi lager en bestilling, sier Noreng.
Ifølge Renault går de fleste lastebiler i dette segmentet mellom fire og ti mil per dag.
– Selv under svært krevende forhold, vil derfor disse bilene fungere godt innenfor sjåførens grense for rekkeviddeangst, forsikrer Noreng.
Produksjonen starter uke 11, og de første bilene vil kunne levers innen slutten av andre kvartal 2020.