-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mer elektrisk fra Renault
Renault Trucks lanserte tidligere i år den elektriske varebilen Renault Master ZE. Nå følger de opp med to lastebiler i 16 og 26 tonns segmentet.

Renault Trucks Norge har booket fem byggeplasser på fabrikken i Blainville i Frankrike, men opplyser nå at de vurderer nå om dette holder.
– Vi har mulighet til å få tildelt noen plasser til, men vi må bestemme oss raskt, for det er en voldsom interesse i Europa også, sier Viggo Noreng, kommersiell direktør for Renault Trucks i Volvo Norge AS.
Kjøretøyene, av typen D Wide ZE 26 tonn og D ZE 16 tonn som vi omtalte allerede for halvannet år siden, kan leveres med to alternative batteripakker, en omfattende utstyrsliste som standard, og med komplett serviceavtale.
– Vi sikter oss inn på distribusjon og renovasjon, og vil gjøre nøye vurdering av bruksområdet for bilen, før vi lager en bestilling, sier Noreng.
Ifølge Renault går de fleste lastebiler i dette segmentet mellom fire og ti mil per dag.
– Selv under svært krevende forhold, vil derfor disse bilene fungere godt innenfor sjåførens grense for rekkeviddeangst, forsikrer Noreng.
Produksjonen starter uke 11, og de første bilene vil kunne levers innen slutten av andre kvartal 2020.