-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
19 nye busser i Nittedal
Norgesbuss AS har inngått avtale med Ruter om busskjøring i Nittedal. MAN skal levere 16 busser og Solaris leverer tre.
Avtalen har en årlig omsetning på 52,4 millioner og varer frem til juni 2018, med mulighet for ett års forlengelse. Oppstart av kontrakten er 26. juni 2016, opplyser Norgesbuss.
Biodrivstoff
Selskapet skal bruke 32 busser, hvorav 16 ordinære busser og tre minibusser er helt nye. MAN skal levere 16 busser og Solaris skal levere tre busser.
«Med 19 nye busser og overgang til fornybart biodrivstoff på alle bussene allerede i juni 2016, sikrer Norgesbuss AS et miljøvennlig, robust og godt ruteopplegg for kundene i Nittedal», heter det i selskapets pressemelding.
Først ute
De nye bussene har lavutslippsmotorer i Euro 6-klassen. Samtlige busser vil kjøre på fornybar biodiesel, og da på såkalt Hydrotreated Vegetable Oil (HVO) om vinteren. Dette drivstoffet har omtrent samme vinteregenskaper som konvensjonell diesel, og skal gi store reduksjoner i CO2-utslipp.
– For Norgesbuss er det viktig å være i forkant på miljøområdet. Det er derfor gledelig for oss å være først ute av bussoperatørene med bruk av annen generasjons biodiesel på kjøring for Ruter, sier administrerende direktør i Norgesbuss AS, Atle Rønning.