-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Volvo: bedre enn fryktet
AB Volvo kunne I dag fortelle om et annet kvartal som hadde gått meget bedre enn de fleste hadde fryktet.

I andre kvartal endte driftsresultatet hos denne storprodusenten av lastebiler, anleggsmaskiner, busser og industrimotorer, på SEK 3,27 milliarder. I fjor var det tilsvarende resultatet SEK 15,1 milliarder, men årets tall var allikevel svært overraskende.
Ifølge Reuters var snittet av analytikernes prognoser helt nede på SEK 17 millioner.
Volvo sa også at ordreinngangen begynte å ta seg opp mot slutten av perioden.
– Da nasjonene begynte å åpne opp igjen økte bruken av bilflåtene og ordreinngangen økte, sa Martin Lundstedt, CEO for AB Volvo.
Men han la til:
– Det er fremdeles betydelig usikkerhet knyttet til den økonomiske utviklingen fremover og derfor også hva som skjer med etterspørselen etter våre produkter.
En ordremengde som etter første halvår ligger 5 % under fjorårets høres heller ikke så galt ut, selv om inngangen raste med 90 % i april.
Men etter første halvår ligger Renault og Mack 45 % bak fjoråret i ordrereserve.
Volvos aksjekurs, som snart har hentet tilbake alt den har tapt i år, steg med 3,5 % etter kvartalsrapporten.
Det ser imidlertid ut til at pandemien har forskjøvet forretningsplanene. Den strategiske alliansen med Isuzu er sannsynligvis utsatt til første halvår neste år, i stedet for «mot slutten av 2020».