-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Racing-truck som overraskelse
Dette er noe av moroa ved å rusle på personbilutstilling. Langt inne i et mørkt hjørne, der jeg egentlig ikke skulle vært for der var det bare varebiler som YrkesBil allerede hadde prøvekjørt, støtte jeg på den mest utrolige racing-lastebilen noensinne.

Truck-racing er jo i stor grad basert på produksjonsbiler – det var ikke denne her. Dette var en lastebilfantasi som så ut til å være skapt etter: Dersom vi gjør et Formel 1 med lastebiler, hvordan vil de se ut da?
Komplett fantastisk, med måkevingedører, en front som støvsugde asfalten og en hekk med så massive spoilere at her må vi snakke om mange tonns marktrykk.
Av en eller annen grunn ble den kalt Ducato – for den sto der sammen med den nye Ducato-serien (som har vært bygget i 1,7 millioner vellykkede eksemplarer siden debuten i 1981). Men den var stor og voldsom nok til å kunne vært en Iveco med sine mål på 648 x 249 x 255 cm.
Hva som finnes av motor og ytelse har de ikke villet fortelle, men det påstås at bilen går som bare det, ikke minst takket være seriøse medarbeidere som har jobbet med denne showperlen. Bosch og Behr har vært der, Denso har sørget for spesielle kjølesystemer og et spesialfirma i Sumitomo-gruppen har vært sterkt involvert.
Men sterkest involvert har Fiats designavdeling vært, med Flavio Manzoni i spissen. Det er han som har signert de eksteriør-skissene vi har sett, og hvordan han har fått tid til det er en gåte. Han er sjef for Fiat design og rapporterer direkte til Frank Stephenson og er det noe disse to er opptatt med for tiden, så er det å skape en gjenkjennbart, og attraktivt formspråk for Fiat.
Denne Truckster, som den heter, har de i hvert fall ikke hatt problemer med. Den er en av de mest markerte bidragene på konsept-arenaen i år. Den ser strålende ut der den står, tenk da hvordan den vil se ut i fullt oppstell.