-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
DC: ny tungbil-rekord
Verdens største produsent av de såkalte nyttekjøretøyer (er ikke de fleste nyttige?), Daimlerchrysler, ble enda verdens størstere i 2004. 712.000 enheter! Den gamle rekorden var fra 1999 og da kom man ikke lenger enn til 554.000 biler.

En stigning fra 501.000 i 2003 kommer selvfølgelig ikke bare av at man har åpnet et samlebånd til. I disse tallene ligger konsoliderte tall fra Fuso. Man overtok som kjent den fabrikken fra Volvos intensjoner i fjor, og nå har man overtatt den enda mer etter at Mitsubishi har gått med på å betale tyskerne 500 millioner euro i erstatning for en mange-års management-skandale - putte vekk opplysninger om fatale konstruksjonsfeil, i en stil som dessverre har vært typisk Mitsubishi i en periode. Som en del av denne erstatningen overfører Mitsubishi flere av sine Fuso-aksjer slik at DC nå eier 85 prosent av denne tidligere Mitsubishi tungbil-fabrikken.
Japanerne bidro med 118.100 biler, allikevel blir veksten hos tyskerne meget imponerende, 95.000 biler omtrent. Regnskapstallene blir først klare i midten av februar, men markedstallene gis det begrep om allerede nå. I Vest-Europa solgte man 274.400 biler, opp fra 249.500. NAFTA avtok 177.100 (134.200) og LatinAmerika 57.600 (40.200). Man er spesielt stolt av 2 år gamle Actros som stadig setter nye rekorder.
I fjor hadde man et driftsresultat på 855 millioner Euro. Det er visstnok ingen tvil om at man slår det resultatet nå. Det kan virke som om personbilfolket har noe å lære av tungbilsjef Andreas Renschler.