-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Bergen-Kokstad
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Car Purchaser
Arval AS
-
Bilmekaniker
NAF Senter Arendal
-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Bronco får kjørt seg
Når Ford stiller med tre biler i den verste klassen i helgens King of the Hammers løp, betyr det at de har bestemt seg for at nå skal nye Bronco virkelig få kjørt seg.

Nå er det selvfølgelig slik at når det bygges racerbiler til de mest ekstreme klassene så er navnet det eneste de har til felles med produksjonsbilen.
Ford har allerede vært til stede ved mange av de tøffeste løpene, men bare som «offisiell Truck og SUV» i forbindelse med de forskjelligeULTRA4-løpene.
BAKGRUNN: Bronco er endelig tilbake
Riktignok har de kjørt en Bronco Sport i Rebelle rallyet, og de kom med en Bronco R Race Prototype til Baja 1000, men ikke noe så helhjertet som denne gang.
For nå tar de den helt ut, har bygget spesialbiler til ULTRA4 4400 klassen, og akter åpenbart å sementere Bronco-navnet også blant de mest hard-core.
Her finnes det nesten ikke tekniske begrensninger, og Ford håper de nå er inne i en ny tidsregning med det de kaller Built Wild merkevaren sin.
Vi snakker rene racerbiler, med trimmede motorer og et 4x4-verk med fjæringsvei som ser ut som den er på cirka 5 meter. Og det er en så rendyrket racing-satsing at den ligger under Mark Rushbrook. Han er Global director, Ford Performance Motorsports.
Og Mark Grueber, Broncos marketingsjef, forsikrer at bilene er bygget slik at de har iøynefallendelikehetstrekk med den virkelige Broncoen.
«Disse 4400 racing trucks viser hvor opptatt vi er av Bronco Built Wild-egenskapene, og forteller om hvordan vi tar med oss innovasjonene fra dette glohete racingmiljøet inn i produksjonsbilene», sier han.
Løp som dette er en utrolig blanding av virkelig høy fart gjennom sand, og å kravle seg frem gjennom et landskap som for de fleste av oss virker umulig.
King of the Hammer finner sted I noe som heter Johnson Valley i California der du på denne tiden av året plutselig finner en stor pop up by ved randen av ørkenen. Der er det stukket ut en runde på 150 kilometer med det du trygt kan kalle varierende underlag.
Til sammen er det ventet 450 lag, og kvalifiseringen starter torsdag. Det er enkelt for hjemmesitterne å få et inntrykk av hva det dreier seg om. www.ultra4racing.com/ultra4-racing-live streamer hele arrangementet
Og er det ikke noen action når du slår på er det garantert noen imponerende glimt fra tidligere løp der.