-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

BYD møter de tunge varebilene
Vi nevnte så vidt BYDs E-Vali varebil etter debuten i Hannover i høst. Den skal bryne seg på noen formidable konkurrenter.
Transit, Sprinter og Crafter – de to førstnevnte også med en e eller en E foran – er bare noen som skal forsvare reviret sitt mot forstyrrelser fra den nye BYD.
Den bilen som sto i Hannover var skreddersydd til europeiske krav og behov (som sannsynligvis ikke er så veldig forskjellige fra de i Kina, forresten).
Men BYD sier selv at deres E-Vali skal debutere globalt og at deres 3,5/4,25 tonn bil spesielt møter behovene for Europas siste kilometer leveranser.

Den er utstyrt med en stort utvalg fra BYDs omfattende førerstøtte-meny som standard og enda mye mer som tilleggsutstyr.
Av standard utstyret oppfattet jeg blant annet adaptiv cruise kontroll, automatisk nødoppbremsing, blindsone detektor og hill hold kontroll.
Dashbordet, som har informasjoner rett foran føreren, i tillegg til at den byr på en 15,6 tommers skjerm, har også Apple Car Play eller tilsvarende Android med OTA. Stemmekontroll og trådløs lading hører også med.
Batteriene er selvfølgelig BYDs egne med høy energi-tetthet. De er på 80,64 kWt, byr på 220 – 250 km (i Kina) og kan lades fra 10 til 80 % på en halv time.
Denne modellen har varianter bare i akselavstand – og dermed lengde. Varevolumet er inntil 17,9 kubikk og nyttelasten inntil 1450 kg.
De verdiene gjelder for den tyngste utgaven der akselavstanden er 4550 mm. og lengden er 5995 mm.
Den letteste har en akselavstand på 3865 mm og måler 5995 x 2096 x 2780. Høyde og bredde er den samme på den tunge versjonen.
LES OGSÅ:
-
Ny V-Klasse – subtil og eksklusiv
-
Auf wiedersehen, Kangoo
-
- Spiller null rolle hvor mye juling bilen får
-
Hele Transit-familien elektrifisert
-
Ny Mercedes-Benz nærmer seg
-
Ny VW Transporter - bedre på alt
-
Volkswagen-ikon fyller 75 år
-
– Vi forventer at eTGE vil bli tilgjengelig i Norge i løpet av 2-3 år
-
Kan oppfylle anbudskrav
-
Kia Norge melder seg på varebilkampen