-
Produktsjef
Automateriell AS
-
Servicetekniker
Automateriell AS
-
Tekniker Support
Automateriell AS
-
Kundemottaker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker (tunge kjøretøy)
Nobina Norge AS
-
Fagtekniker
Møller Bil Hvam
-
Mekaniker
Møller Bil Hvam
-
Servicetekniker med salgsteft
Flex1one AS
-
Driftsansvarlig
Atracco Agder
-
Selger
Renault Trucks
-
Bilkontrollør
NAF Senter Sandvika
-
Direktør
Bilimportørenes Landsforening
-
Biltester
NAF Senter Mosjøen
-
Bilkontrollør
NAF Senter Levanger
-
Dekkmontør/Hjulutruster
DekkCenteret Oslo AS
-
Delemedarbeider
Nellemann Machinery AS
-
Servicemarkedssjef
Nellemann Machinery AS
-
Tekniker Bentley
XPND Automotive AS
-
Bilselger
Berg Auto AS
-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Servicetekniker
Preqas AS

Cybertruck om et år?
Skal vi tro ham denne gangen? Ved et nylig aksjonærmøte sa Elon Musk at han håpet de kunne starte utleveringer i midten av neste år.
Det dukket opp en Cybertruck ved åpningen av en batterifabrikk i California i juni. En bil som åpenbart var litt produksjonsnærmere enn prototypen fra 2019.
Hjulene var blitt mer fornuftige, viskerne var montert vertikalt, speilene så brukbare ut, interiøret var stort sett rappa fra Model X og midtsetet var erstattet av en sentral konsoll.
Men fremdeles er bilen langt fra å være konvensjonell, og da han snakket om lansering igjen sa Musk at han fryktet ikke at batterier ville bli en begrensende faktor for produksjonen, men at han var mer bekymret for hvordan de kunne bygge den slik at den fikk en pris folk kunne betale – på tross av de vanvittige spesifikasjonene.
Er det ikke rett under 40.000 dollar han har antydet?
Han har jo tidligere sagt at han håpet på en kvart million slike i året, men stadige utsettelser har jo sluppet stadig flere aktuelle konkurrenter inn på et sulteforet marked.
Siden bilen ikke er her, er ikke spesifikasjonene klare heller, men vi kan jo minne om 588 x 203 cm og verdensrekord i skarpe vinkler og kileform.
Luftfjæring, en to eller tre motorer, den siste med fulle terrengegenskaper og hengervekt på inntil 6 tonn pluss. Med egen nyttelast 1.600 kg. Flere batteripakke-muligheter, selvfølgelig, og priser man tar sikte på å legge mellom 40 og 70 tusen dollar.
Det var snakk om 250.000 reservasjoner da bilen ble lansert. Ikke så få var visstnok fra Norge.
Det blir spennende å se hvordan Tesla håndterer en situasjon de aldri har vært utsatt for før:
Lansere en flunkende ny bil på et amerikansk marked som faktisk allerede begynner å bli ganske modent.