-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Brenselcelle-ordre fra DaimlerVolvo
Endelig gir Cellcentric lyd fra seg. Dette er det hydrogenforbundet som er startet av lastebilprodusentene Daimler og Volvo og som til nå har ligget ganske lavt.
Det er Bosch som forteller at de har fått en interessant ordre fra Cellcentric.
Ikke et ord om verken volum eller verdi, men det dreier seg om en spesiell type luftkompressor. Det er den som sørger for riktig oksygen-mengde til hver brenselcelle.
Bosch beskriver den som den komponenten som nærmest tilsvarer common rail systemet på en moderne dieselmotor.
Enheten er med andre ord svært viktig, komplisert og dyr. Og hi-tech. Kompressorhjulet kan komme opp i hele 100.000 omdreininger.
Bosch kaller det en langsiktig avtale og den er åpenbart med på å styrke den posisjonen de prøver å erobre, som en ledende produsent av brenselcelle-systemer.
Sjefen selv, Volkmar Denner, har tidligere sagt at mellom nå og 2024 skal Bosch investere ca. 600 millioner euro bare på mobile brenselceller-området. I tillegg kommer det 400 mill. til stasjonære anlegg.
Dette er et marked som analytikere har verdsatt til 18 milliarder euro i slutten av dette ti-året.
Cellcentric er et 50:50 joint venture selskap og ble formelt stiftet 1. mars i år. De regner med serieproduksjon fra midten av 20-tallet.
Bosch har fra før av langsiktige brenselcelle-relaterte avtaler med Nikola og kinesiske Quingling.