-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Brenselcelle-ordre fra DaimlerVolvo
Endelig gir Cellcentric lyd fra seg. Dette er det hydrogenforbundet som er startet av lastebilprodusentene Daimler og Volvo og som til nå har ligget ganske lavt.
Det er Bosch som forteller at de har fått en interessant ordre fra Cellcentric.
Ikke et ord om verken volum eller verdi, men det dreier seg om en spesiell type luftkompressor. Det er den som sørger for riktig oksygen-mengde til hver brenselcelle.
Bosch beskriver den som den komponenten som nærmest tilsvarer common rail systemet på en moderne dieselmotor.
Enheten er med andre ord svært viktig, komplisert og dyr. Og hi-tech. Kompressorhjulet kan komme opp i hele 100.000 omdreininger.
Bosch kaller det en langsiktig avtale og den er åpenbart med på å styrke den posisjonen de prøver å erobre, som en ledende produsent av brenselcelle-systemer.
Sjefen selv, Volkmar Denner, har tidligere sagt at mellom nå og 2024 skal Bosch investere ca. 600 millioner euro bare på mobile brenselceller-området. I tillegg kommer det 400 mill. til stasjonære anlegg.
Dette er et marked som analytikere har verdsatt til 18 milliarder euro i slutten av dette ti-året.
Cellcentric er et 50:50 joint venture selskap og ble formelt stiftet 1. mars i år. De regner med serieproduksjon fra midten av 20-tallet.
Bosch har fra før av langsiktige brenselcelle-relaterte avtaler med Nikola og kinesiske Quingling.