-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Posten velger Dekkmann
Dekkmann overtar etter Gjerde & Byhring som leverandør av dekk til Posten-Brings biler. Det blir en av landets største dekkavtaler.
De siste årene har importselskapet for Bridgestone, Gjerde & Byhring A/S, hatt avtale om levering av dekk til Posten-Bring.
Nå er det inngått nye avtaler og denne gangen er det Dekkmann som er vinner. Dekkmann er landets største dekk-kjede eiet av Continental Norge AS.
Adm direktør Stefan Funch i Dekkmann sier at avtalen gjelder for 2 + 1 + 1 år.
- Vi regner med at avtalen regnet konservativt har en ramme på rundt 30 millioner i året, sier han.
Posten-Bring blir likevel ikke den største kunden hos Dekkmann.
- Vi har buss- og transportselskaper som er større, sier Stefan Funch.