-
Bilmekaniker
NAF Senter Arendal
-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Ny Sharan, også på grønt
Når Volkswagen i høst lanserer en ny generasjon Sharan, kommer den også som varebil. Det er mange glade for.

Sharan på grønne skilter er et populært alternativ for mange. Av de ca 2500 Sharan som er solgt i dette århundret, er drøyt 1000 registrert som varebiler.
Håndverkere som ønsker kombinasjonen komfort og romslighet, eller folk som rett og slett klarer seg med to seter men syns det er greit å kunne få med seg ting og tang. Målgruppen er innholdsrik.
LES: Våre førsteinntrykk av ny Sharan
Sesam, sesam
Nå får kundene enda flere argumenter for å velge Sharan. Den ny modellen kommer nemlig med store skyvedører som gjør det enkelt å laste inn og ut av varerommet - selv når du står parkert i trange omgivelser.
Og selvsagt har du en stor bakluke. Om ønskelig kan du få alle tre dører med elektrisk motor og fjernstyring.
Sharan kommer i tre utstyrsnivåer, og du kan velge mellom to alternative dieselmotorer på hhv. 140 og 170 hk. Fra sommeren 2011 kommer også en 115-hester samtidig som firehjulsdrift blir tilgjengelig i kombinasjon med 140-hesteren.
Norsk spesial
Varebilene blir bygget om i Norge. Av hvem er foreløpig ikke besluttet, det er det heller ikke om utgangspunktet for varebilene har fem, seks eller syv seter. Det vil slike ting som belteinnfesting etc. avgjøre.
Informasjonsdirektør Paul Hegna i Harald A. Møller er likevel trygg på at en ny Sharan varebil står på menyen deres fra høsten. Så trygg at han planlegger å selge 40 Sharan varebiler i 2010 og 250 neste år.