-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Nytt, anonymt, varebilprosjekt
Her er det ikke en gang noen indikasjon på hvor bilen kommer fra.
Hiperon heter den, og de prisene som er antydet er alle i dollars, men det betyr jo ikke noe hvis det er opphavslandet man er ute etter.
Det eneste sporet er at karosseriet er tegnet av noe som heter OneOneLab. De startet opp rette etter eksamen i Torino, men så har de, forteller de, flyttet til ‘hjertet av Europa’.
Av dem definert som Lodz i Polen.
Dermed er kanskje optimistene bak enda et batterielektrisk varebilforsøk lokalisert langs eller nær Østersjøen. Jeg har aldri oppdaget at OneOne har gjort oppgaver for de store navnene rundt i verden.
Men Hiperon, hvem det nå måtte være, sier at de skal lansere bilen sin i Q2 i Europa, Amerika og Kina.

Grunnmodellen heter Carrier, har en nyttelast på 995 kg og en akselavstand på 374 cm. Utvendige mål er 566 x 200 x 201 cm.
Batteriet er på 75 kWh og bilen skal ha en rekkevidde på 320 km. Motoren er på 265 hk. Men hvor den drar, foran eller bak eller begge deler er hjemmesiden deres schtumm om.
I tillegg til Carrier-utgave kommer det en 12 seters minibuss som heter Hermes, og to andre størrelser av varebiler. Den store skal hete Demeter og den lille Aether. Dessuten var det et bilde av en chassis-cab.

På bildene var bilen ganske såpestykke-futuristisk, men hvorfor de har bygget den med et så tydelig motorrom – når de egentlig ikke har noen motor i vanlig forstand, er vanskelig å forstå.
De har imidlertid benyttet panseret og hele motorkassa til det maksimale med LED striper som separerer den falske motorkassa med den enda falskere grillen – akkurat som på VW ID.Buzz.
Ellers legger vi merke til kamera i stedet for sidespeil, skjulte dørhåndtak og en profil som er ganske enestående på grunn av siderutene som er skåret så langt ned i dørene.
Hvis den virkelig kommer skal vi melde fra.