-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Slik skal Volvo Trucks korte ned på leveringstiden
– Ved å innlemme prosessen med å montere batterier i vår produksjonsflyt kan vi korte ned på leveringstider for våre kunder, sier Volvo Trucks-sjef Roger Alm, og åpner selskapets første monteringsanlegg for batterier.
BilJobb.no
-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
– Innen 2030 skal minst 50 prosent av alle lastebilene vi selger på verdensbasis være elektriske, og innen 2040 skal vi være et karbonnøytralt selskap, sier Roger Alm, administrerende direktør i Volvo Trucks.
I det nye batterianlegget vil celler og moduler fra Samsung SDI bli montert sammen til batteripakker som er skreddersydd for Volvo Trucks’ tunge elektriske modeller: FH, FM og FMX.
Serieproduksjon starter i tredje kvartal i år.
Hver batteripakke har en kapasitet på 90 kWh og kunden kan velge å ha inntil seks batteripakker (540 kWh) i lastebilen. Antallet batterier avhenger av hver kundes behov for rekkevidde og lastekapasitet.
– Ved å innlemme prosessen med å montere batterier i vår produksjonsflyt kan vi korte ned på leveringstider for våre kunder og sikre batterier med høy ytelse, samtidig som vi øker resirkuleringen, sier Roger Alm.
Volvo Trucks’ batterier er designet slik at de senere kan reproduseres, overhales og gjenbrukes. Anlegget i seg selv drives av 100 prosent fornybar energi.
Med produksjonen av tre tunge helelektriske modeller som starter i år i Europa, har Volvo til sammen seks elektriske lastebilmodeller på verdensbasis og dekker alt fra bydistribusjon og avfallshåndtering til regional transport og anleggsarbeid.
– Med den raske utbyggingen av ladenettverk og forbedringene i batteriteknologien er jeg overbevist om at vi vil se en rask omveltning av hele lastebilindustrien i veldig nær fremtid, sier Roger Alm.