-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Stor ordre for Volvos elbil
I dag forteller Volvo om en kjempeordre. DFDS, Nord Europas største shipping og logistikk-firma har bestilt 100 FM elektriske lastebiler.
DFDS har allerede mottatt sin første eltruck derfra. Det skjedde i august. Nå fortelles det at leveringene til storordren på 100 biler skal starte i Q4 neste år og fortsette gjennom 2023.
Bilene skal brukes både på korte og lange strekninger på DFDS nettverk i Europa.
Bilene tar 44 tonn og har en rekkevidde på inntil 300 km. Med lading til lunch kan rekkevidden økes enda mer, skriver Volvo i pressemeldingen. Bilene kommer med en AC-lader slik at de kan lades på depotene. Og selvfølgelig på dedikerte ladeplasser langs ruten
DFDS har valgt en finans-løsning fra Volvo Financial Services.
- Dette er en milepæl på veien mot fossilfri transport, og jeg er veldig stolt av partnerskapet vi har med DFDS, var noe av det Roger Alm, president i Volvo Trucks, sa da avtalen ble kjent.
Og Niklas Andersson, Executive Vice President og sjef for Logistikk Divisjonen hos DFDS føyde til:
- I DFDS er vi helt klare på at vi vil gjøre vårt for å redusere CO2 utslipp og skape en bærekraftig forsyningskjede. Vi vet hvor viktig elektrifisering er i dette arbeidet og jeg håper vi med dette kan inspirere andre til å ta et krafttak i denne viktige transformasjonen.
Volvo føyer til at de ser en økning i elbil registreringene. Så langt i år har det blitt et par hundre biler over 16 tonn. Ca. 40 % av dem er Volvoer. Deres mål er at i 2030 skal halvparten av de nye bilene fra dem være batterielektriske.