-
Produktsjef
Automateriell AS
-
Servicetekniker
Automateriell AS
-
Tekniker Support
Automateriell AS
-
Kundemottaker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker (tunge kjøretøy)
Nobina Norge AS
-
Fagtekniker
Møller Bil Hvam
-
Mekaniker
Møller Bil Hvam
-
Servicetekniker med salgsteft
Flex1one AS
-
Driftsansvarlig
Atracco Agder
-
Selger
Renault Trucks
-
Bilkontrollør
NAF Senter Sandvika
-
Direktør
Bilimportørenes Landsforening
-
Biltester
NAF Senter Mosjøen
-
Bilkontrollør
NAF Senter Levanger
-
Dekkmontør/Hjulutruster
DekkCenteret Oslo AS
-
Delemedarbeider
Nellemann Machinery AS
-
Servicemarkedssjef
Nellemann Machinery AS
-
Tekniker Bentley
XPND Automotive AS
-
Bilselger
Berg Auto AS
-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
Vokser i lengden
SsangYong Rexton Sports kommer nå i en lang utgave, med 11 centimeter lengre akselavstand og 31 centimeter lengre lasteplan. Samtidig øker nyttelasten med 212 kilo.

Lengden på lasteplanet og den relativt lave nyttelasten var to av ankepunktene vi påpekte da SsangYong Rexton Sports ble prøvekjørt og omtalt i bladet YrkesBil i fjor.
Lasteplanet kommer nemlig til kort, bokstavelig talt, mot for eksempel Toyota Hilux – bilmodellen som for enkelte er selve målestokken i segmentet. Sistnevntes lasteplan, i double cab-versjon, er 23 centimeter lenger enn standard Rexton Sports (130 centimeter).
Nå gir imidlertid sørkoreanerne svar på «tiltale». Da den 89. bilutstillingen i Genève åpnet for pressen i går dro SsangYong-sjefene duken av en lang versjon av Rexton Sports.
Denne har en akselavstand på 321 centimeter, noe som er 11 centimeter mer enn standardutgaven, mens lasteplanet måler 161 centimeter. Dermed har SsangYong strukket seg forbi Hilux med åtte centimeter.
Den økte lengden medfører naturligvis også et større lastevolum, som nå er på 1.262 liter, samt en nyttelast på opptil 1.062 kilo sammenlignet med 850 kilo i standardversjonen.
For øvrig leveres den lange versjonen med samme utstyr og motorisering som standardversjonen.
Pristillegget for den økte lengden er foreløpig ikke kjent.