-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Hyundais nye varebil
Hyundai lanserer nå en ny varebil i 3,5-tonns-klassen som skal produseres i Europa for europeiske kunder.


Vi fortalte første gang om denne bilen sist høst da Hyundai slapp de første skissene i forkant av nyttebil-utstillingen i Hannover.
Nå er produksjonen startet hos Hyundais partner Karsan Automotive i Bursa, Tyrkia, og dermed kan vi fylle på med mer informasjon.
Tre varianter
Bilen bygges på en fleksibel plattform som gir mulighet for tre karosserivarianter – varebil, buss og chassis. Som varebil skal den tilbys i to lengder – 5,5 og 6,2 meter med et lasterom på inntil 12,9 kubikkmeter – nok til å romme fem europaller.
Bussen får en tillatt totalvekt på fire tonn og skal tilbys i to alternative innredninger med 13+1 seter og valgfri plassering av dører. Som chassis får H350 plass til påbygg med inntil 4,0 meter lengde og 2,32 meter bredde.
Sikter høyt
Hyundai tror de vil appellere til «kunder på jakt etter en premium varebil takket være det store varerommet, ergonomisk design og personbil-komfort».
Designere og ingeniører har lagt vekt gode ytelser og høyt sikkerhetsnivå. De lover pålitelighet, konkurransedyktige kostnader og «sjenerøs garanti».
H350 har forhjulsdrift og leveres med to alternative 2,5-liters dieselmotorer. Den kraftigste har 170 hester og et dreiemoment på 425 Newtonmeter. Alternativet har 150 hk / 373 Nm.
Salget starter i Tyrkia i mai og i åtte andre europeiske land i løpet av juni. Fra 2016 skal den markedsføres i de fleste europeiske land, så da kommer kanskje også Norge på kartet?