-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Salzburg får 26 nye trolleybusser
Det går bokstavelig talt som på skinner med trolleybuss i Østerrike, bare mye smidigere. Solaris fikk ordren.

BUSS: Det er Salzburger Lokalbahnen som fornyer sin flåte med 26 nye trolleybusser, med opsjon på ytterligere 14 busser.
Solarisbussene tilhører Trollino MetroStyle-serien av 18-meters leddbusser. Det elektriske utstyret er levert av Cegelec, et fransk selskap med tsjekkisk underavdeling.
Hva er galt med trolleybussen? Les Jon Winding-Sørensen her.
Salzburg har tatt mål av seg om å være en miljøvennlig by med fokus på elektromobilitet. Og hva er vel da bedre enn trolleybuss? Bussene levere imidlertid ikke før 2017, så Solaris har god tid på seg.
Rimelig nok er toppsjef i Solaris, Solange Olszewska, fornøyd med ordren.
- Forutsigbar og langsiktig satsing på bærekraftig kollektivtrafikk har gjort Salzburg til Europas trolleybuss-hovedstad, påpeker Olszewska.
- For oss er det en stor ære å få levere busser i Mozarts hjemby. Salzburg har fra før 25 Solaris Trollino 18 i drift. Dette er busser levert fra 2009 og utover. Bussen på bildet kjører forbi Hohensalzburg slott
Solaris har på sin side jobbet med elektriske busser siden 2001, og har så langt levert 600 trolleybusser fordelt på 13 europeiske land.